Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28239
Title: Якість транспортних послуг – критерій ефективного обслуговування споживачів
Other Titles: Качество транспортных услуг - критерий эффективного обслуживания потребителей
Authors: Андрієнко, Марія Михайлівна
Андриенко, Мария Михайловна
Keywords: Залізничний транспорт, транспортно-дорожний комплекс, стандарт, центр, інтермодальні перевезення, точно в строк, відповідальність, транспортне обслуговування
Железнодорожный транспорт, транспортно-дорожный комплекс, стандарт, центр, интермодальные перевозки. точно в строк, ответственность, транспортное обслуживание. Рынок, транспортно-экспедиторские услуги, транспорт, экспедитор
Issue Date: 12-Feb-2004
Publisher: Харківська державна академія залізничного транспорту, м. Харків, Україна
Citation: Андрієнко М.М. Якість транспортних послуг – критерій ефективного обслуговування споживачів // Вісник економіки і промисловості № 8. – Х.: УкрДАЗТ. – 2004. – С. 210 - 213
Abstract: У статті визначено поняття якості транспортних послуг, складові якості. визначено мету створення сервісного центру та основні види виробничої діяльності
В статье определено понятие качества транспортных услуг, составные качества, цель образования сервисного центра и основные виды его производственной деятельности
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/28239
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри інформаційних і комунікативних технологій бізнес освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Андриенко 3.pdfОсновна стаття210.35 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.