Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29381
Название: Принципи інтеґрації ключових компетентностей у концепції Нової української школи (на матеріалі мовно-літературної освітньої галузі)
Другие названия: Принципы интеграции ключевых компетентностей в концепции Новой украинской школы (на материале языково-литературной образовательной отрасли)
Some Principles of Major Competences Integration Withing the Concept of the New Ukrainian School (Based on Educational Linguistic Material)
Авторы: Приходько, Оксана Юріївна
Приходько, Оксана Юрьевна
Prykhodko, Oksana
Ключевые слова: Нова українська школа, Стандарт освіти, ключові компетентності, інтеграція, мовно-літературна освітня галузь, українська література.
Новая украинская школа, Стандарт образования, ключевые компетентности, интеграция, языково-литературная образовательная отрасль, украинская литература.
New Ukrainian school, Educational Standard, major competences, integration, linguistic education, Ukrainian literature.
Дата публикации: фев-2017
Издательство: Рівненський державний гуманітарний університет, м. Рівне, Україна
Библиографическое описание: Приходько О. Ю. Принципи інтеґрації ключових компетентностей у концепції Нової української школи (на матеріалі мовно-літературної освітньої галузі) / О. Ю. Приходько // Оновлення змісту, форм та методів навчання і виховання в закладах освіти : збірник наукових праць. Наукові записки Рівненського державного гуманітарного університету. – Рівне : РДГУ, 2017. – Вип. 15 (58). – С.123 – 127.
Краткий осмотр (реферат): У статті на основі нового Стандарту загальної середньої освіти, що одержав назву «Нова українська школа: основи Стандарту освіти», окреслено вектори розвитку Нової української школи (НУШ), обґрунтовано потребу викладання шкільних дисциплін на основі формування та інтеграції ключових життєвих компетентностей. На прикладі мовно-літературної освітньої галузі, зокрема в контексті уроків української літератури, запропоновано методику моделювання проблемної ситуації на матеріалі окремих текстів, передбачених навчальними програмами з української літератури, що є сприятливими для формування ключових життєвих компетентностей.
В статье на основании нового Стандарта общего среднего образования, который получил название «Новая украинская школа: основы Стандарта образования», определены векторы развития Новой украинской школы (НУШ), обоснована необходимость преподавания школьных дисциплин на основе формирования и интеграции ключевых жизненных компетентностей. На примере языково-литературной образовательной отрасли, в частности в контексте уроков украинской литературы, предложена методика моделирования проблемной ситуации на материале отдельных текстов, предусмотренных учебными программами по украинской литературе, что является благоприятным для формирования ключевых жизненных компетентностей.
The paper outlines vectors of the new Ukrainian school development based on the new Secondary Education Standard entitled «New Ukrainian School: Principles of Educational Standards». The necessity for teaching school disciplines on the basis of major life competences formation and integration is outlined. Using linguistic education as an example, in particular, Ukrainian Literature lessons, a procedure is suggested for problem situation modeling based on the material of individual texts provided for with in Ukrainian Literature training programs, which is favour able to the development of major life competences.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29381
ISBN: 966 – 7281 – 10 – 7
Располагается в коллекциях:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Принципи інтеграції ключових компетентностей у концепції НУШ.pdfОсновна стаття5.19 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.