Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29806
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМірошник, Світлана Олексіївна-
dc.date.accessioned2017-06-27T08:15:46Z-
dc.date.available2017-06-27T08:15:46Z-
dc.date.issued2017-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29806-
dc.description.abstractУ статті здійснено компаративний аналіз підготовки перекладачів у вищих навчальних закладах України та Іспанії. Розглядаються особливості університетської підготовки перекладачів, характеризуються її структура, зміст й пріоритети, здійснюється аналіз позитивних та негативних аспектів професійної підготовки перекладачів в університетах України та Іспанії.uk_UA
dc.publisherІнтелектуальна та емоційна складові навчання іноземних мов: новітні тенденції і завдання для вищої школи: Матеріали міжнародної науково-практичної конференції 3 червня 2016 р./ За заг. ред С.О. Білої, І.В. Бонацької, Н.М. Василишиної. – К.: ННІМВ, НАУ, 2017. – 248 с. Ст. 105-109.uk_UA
dc.subjectкомпаративний аналіз, дистанційна освіта, інформаційно-комунікаційні технології, між- культурна комунікація.uk_UA
dc.titleПОРІВНЯЛЬНА ХАРАКТЕРИСТИКА ПІДГОТОВКИ ПЕРЕКЛАДАЧІВ У ВИЩИХ НАВЧАЛЬНИХ ЗАКЛАДАХ УКРАЇНИ ТА ЄВРОПИuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Матеріали науково-практичних конференцій кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Мірошник С.doc42.5 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.