Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29883
Назва: Критерії індивідуалізації та побудова багаторічних тренувань у спортивному плаванні.
Автори: Оргєєва, Світлана Володимирівна
Харун, Олена Сергіївна
Хачатрян, Вікторія Вікторівна
Ключові слова: сенситивні періоди
педагогічні впливи
аеробна та анаеробна продуктивність
Дата публікації: 16-чер-2017
Видавництво: Національний авіаційний університете, 2017
Бібліографічний опис: Фізичне виховання в контексті сучасної освіти: Матеріали XII міжнародної науково-методичної конференції. За заг. ред. І.І Вржеснєвського. – К.: НАУ, 2017. – С. 85-86.
Короткий огляд (реферат): Раціональна побудова і зміст багаторічного тренування у спортивному плаванні визначає рівень результатів спортсменів високого класу. Головною метою тренувального процесу є досягнення не короткочасних спортивних результатів, а необхідного рівня розвитку провідних функцій на всіх етапах багаторічної підготовки, який в подальшому забезпечить досягнення видатних спортивних результатів в зрілі роки. Значна частина багаторічної підготовки в плаванні припадає на пубертатний період розвитку. Його характерною особливістю є гетерохронність дозрівання соматичних і функціональних систем, що створює передумови для своєчасного і спрямованого тренувального впливу на сенситивні періоди зростання і розвиток провідних якостей у юних плавців. При цьому при плануванні багаторічної підготовки і оцінки перспективності спортсмена необхідний облік статевих особливостей, індивідуальних темпів і термінів біологічного дозрівання.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/29883
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри фізичного виховання та спортивної підготовки

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Критерії індивідуалізації та побудова...pdf286 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.