Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30648
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorХайдарі, Наталія Ігорівна-
dc.date.accessioned2017-10-08T10:54:03Z-
dc.date.available2017-10-08T10:54:03Z-
dc.date.issued2017-09-02-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/30648-
dc.description.abstractУ статті виокремлено особливості виховної системи елітних шкіл-пансіонів «паблік скулз» («public schools») Великої Британії. З’ясовано, що елітна освіта Великої Британії розвивалася упродовж декількох століть і є системою, що перевірена часом та історією, успішно функціонує та підпорядкована чітким високим стандартам якості. Автором досліджено діяльність британських елітних шкіл-пансіонів «паблік скулз» («public schools») – елітних школах-пансіонах Великої Британії: Вінчестер (Winchester College), Вестмінстер (Westminster School), Ітон (Eton College), Рагбі (Rugby School), Харроу (Harrow School), Чартерхауз (Charterhouse School), Шрусбері (Shrewsbury School).uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherSciences of Europe. – Прага, Чехія : 2017. – 18 (18), Vol 3uk_UA
dc.subjectелітна освітаuk_UA
dc.subjectшколи-пансіони «паблік скулз»uk_UA
dc.subjectприватна освіта Великої Британіїuk_UA
dc.titleОСОБЛИВОСТІ ВИХОВНОЇ СИСТЕМИ БРИТАНСЬКИХ ЕЛІТНИХ ШКІЛ-ПАНСІОНІВ «ПУБЛІК СКУЛЗ» («PUBLIC SCHOOLS»)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityПедагогікаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Хайдарі Н.І..docСтаття86 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.