Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32291
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorBiliavskiy, Valentyn Mikolayevichen
dc.date.accessioned2017-12-26T13:34:14Z-
dc.date.available2017-12-26T13:34:14Z-
dc.date.issued2004-02-25-
dc.identifier.citationБизнес-образование и иностранные языки для сферы туризма и услуг : матеріали VII Міжнар. наук.-практ. конф. – Д. : Донец. ін-т турист. бізнесу, 2004. С. 77.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32291-
dc.description.abstractSocial management provides productivity of the basic everyday activity of a company, therefore adapting to the market conditions of the economy can be considered as one to maintain competitiveness of the enterprise. This causes increased interest in social management now.en
dc.description.sponsorshipДонецький інcтитут туристичного бізнесуuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherДонецький інcтитут туристичного бізнесуuk_UA
dc.subjectsocial managementen
dc.titleThe functional characteristic social managementen
dc.typeThesisen
dc.subject.lbc75.81-
dc.specialityБізнес-освітаuk_UA
Розташовується у зібраннях:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Tz_fun_ang.pdfTHE FUNCTIONAL CHARACTERISTIC SOCIAL MANAGEMENT38.45 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.