Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32546
Title: Психолого-педагогічні аспекти міжпредметного навчання
Other Titles: Психолого-педагогические аспекты межпредметного обучения
Psychological and Pedagogical Aspects of Cross-Subject Training
Authors: Приходько, Оксана Юріївна
Приходько, Оксана Юрьевна
Prykhodko, Oksana
Keywords: Міжпредметне навчання, метод порівняльного аналізу, міжпредметні зв`язки, інтегроване навчання, взаємозв`язане вивчення літератур.
Межпредметное обучение, метод сравнительного анализа, межпредметные связи, интегрированное обучение, взаимосвязанное изучение литератур.
cross-subject training, comparative analysis, cross-subject links, integrated training, interrelated studies of literatures.
Issue Date: Apr-1999
Publisher: Інформаційно-видавничий центр Рівненського економіко-гуманітарного інституту, м. Рівне, Україна
Citation: Приходько О. Ю. Психолого-педагогічні аспекти міжпредметного навчання / О. Ю. Приходько // Навчально-виховний процес у вузі і школі та шляхи його розвитку і удосконалення : Міжнародна наук.-практ. конф., 14 – 17 трав. 1999 р., м. Рівне : зб. наук. праць. – Рівне : Тетіс, 1999. – Ч. 2. – С. 126–128.
Abstract: У статті проаналізовано ідеї видатних психологів і педагогів Я. А. Коменського, Ф. Буслаєва, Ю. Самаріна, В. Стоюніна, К. Ушинського щодо становлення та доцільності міжпредметного навчання у загальноосвітній школі; у рамках шкільної програми з української та зарубіжної літератур наведено імена письменників та їх твори, що надаються до порівняльного вивчення.
В статье проанализированы идеи выдающихся психологов и педагогов Я. А. Коменского, Ф. Буслаева, Ю. Самарина, В. Стоюнина, К. Ушинского по становлению и целесообразности межпредметного обучения в общеобразовательной школе; в рамках школьной программы по украинской и зарубежной литературам приведены имена писателей и их произведения, предоставляемых в сравнительного изучения.
The ideas of such outstanding psychologists and educators as J.A. Komensky, F. Buslaiev, Yu. Samarin, V. Stoyunin and K. Ushinsky regarding the establishment and feasibility of cross-subject training in secondary school are analyzed in the paper. The writers’ names and works that are presented for comparative studies are mentioned as they are provided by the school curricula in Ukrainian and World Literature are.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/32546
Appears in Collections:Матеріали конференцій (семінарів), тези доповідей кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Психолого-педагогічні аспекти міжпредметного навчання.pdfОсновна стаття1.81 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.