Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33959
Название: ЕЛЕКТРОННИЙ МАРКЕТИНГ Методичні рекомендації до практичних занять і виконання домашнього завдання для студентів напряму 6.030507 «Маркетинг» спеціальності 7.03050701 «Маркетинг»
Авторы: Ярмолюк, Олексій Ярославович
Колесник, Максим Віталійович
Ключевые слова: маркетинг
електронний маркетинг
Дата публикации: 2012
Краткий осмотр (реферат): Методичні рекомендації містять необхідні теоретичні відомості для підготовки до практичних занять і виконання домашнього завдання. Для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» усіх форм навчання.
Описание: Методичні рекомендації містять необхідні теоретичні відомості для підготовки до практичних занять і виконання домашнього завдання. Для студентів спеціальності 6.030507 «Маркетинг» усіх форм навчання.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/33959
Располагается в коллекциях:Навчально-методичне забезпечення кафедри маркетингу

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
МетодВказEM.pdf1.05 MBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.