Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35436
Полная запись метаданных
Поле DCЗначениеЯзык
dc.contributor.authorГеєць, Ірина Олегівна-
dc.date.accessioned2018-06-23T18:36:52Z-
dc.date.available2018-06-23T18:36:52Z-
dc.date.issued2015-10-
dc.identifier.issn978-617-7214-09-9-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35436-
dc.description.abstractCoopetition strategies combine two contradictory forces: competition and collaboration. These strategies generate strong tensions between coopetitors [1, p. 671]. This article studies the activity of international aviation alliances and Codeshare agreements signed between them. While airlines are competitors in the global aviation market, they still manage to collaborate. Formation of an airline’s coopetition strategy in the air transportation market is a strategic course of development that forms a direction for further researchuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherPromising Problems of Economics and Management: Collection of scientific articles, Scientific Journal «Economics and Finance», Publishing house «BREEZE»uk_UA
dc.relation.ispartofseries;10-
dc.subjectcompetition, collaboration, coopetitors, coopetition strategies, airlines, Oneworld Alliance, Codeshare agreementsuk_UA
dc.titleEvaluation of the Coopetition level of Oneworld Aviation Alliance.uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Располагается в коллекциях:Наукові статті викладачів кафедри економіки повітряного транспорту

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
EVALUATION OF THE COOPETITION LEVEL OF ONEWORLD ALLIANCE.pdfСтаття 487.03 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.