Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35502
Title: Вплив педагогічних умов на рівень сформованості педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряного руху
Other Titles: Pedagogical conditions influence to pedagogical competency level formation of future air traffic controller instructor
Authors: Немлій, Людмила Сергіївна
Nemlii Lyudmila Sergiivna
Keywords: диспетчер-інструктор управління повітряним рухом
педагогічні умови
педагогічна компетентність
процес фахової підготовки
air traffic controller instructor
pedagogical conditions
pedagogical competence
pre-working training
Issue Date: 2018
Publisher: Plaza Santa Maria Soledad Torres Acosta, Madrid, 28004
Citation: Немлій Л.С. Вплив педагогічних умов на рівень сформованості педагогічної компетентності майбутніх диспетчерів-інструкторів управління повітряного руху /Л.С. Немлій //Scientific journal “Fundamentalis scientiam” (Madrid, Spain) №15 /2018, p.51-54
Abstract: У статті висвітлено вплив педагогічних умов на ефективність формування педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора управління повітряного руху(УПР).. Проведено аналіз наукових досліджень, який дозволив визначити високо ефективні педагогічні умові, що забезпечують формування педагогічної компетентності майбутнього диспетчера-інструктора УПР у процесі фахової підготовки
In the article is devoted to the pedagogical conditions influence to the formation of pedagogical competence of future air traffic controller instructor (ATC). The analysis of the research allows us to determine high effective pedagogical conditions which provide the formation of pedagogical competence of future ATC instructor in the spesial training
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/35502
ISSN: ISSN - 1817-5368
Appears in Collections:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Немлій Л.С._Вплив педагогічних умов....docстаття73 kBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.