Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36299
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorKozlov, A. P.-
dc.contributor.authorGladka, L. S.-
dc.date.accessioned2018-09-24T11:37:30Z-
dc.date.available2018-09-24T11:37:30Z-
dc.date.issued2018-06-
dc.identifier.issn1990-5548-
dc.identifier.otherDOI: 10.18372/1990-5548.56.12932-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/36299-
dc.description.abstractThe fueling systems of modern aircraft are considered. The need for their further improvement is shown in accordance with the recommendations of ICAO. A brief overview of methods and means of measuring fuel level in tanks in modern aviation fuel meters are given. It is proposed to develop and create high-precision air flowmeters and to develop a structure based on the measurement of the cost of fuel oil in tanks with automatic stabilization of air pressure in the tank. The designs of the diaphragm knot and the differential pressure gauge included in the volumetric fueling system are considered. The developed system allows to create equipment with the improved characteristics.uk_UA
dc.description.abstractРозглядаються паливо-вимірювальні системи сучасних повітряних суден. Показано необхідність їх подальшого удосконалення згідно рекомендаціям ІКАО. Наведено короткий огляд методів та засобів вимірювання рівня палива в баках в сучасних авіаційних паливомірах. Пропонується розробка та створення високоточного витратоміра повітря та розробки структури ПВС на основі вимірювання витрат надпаливного повітря у баках-кесонах з автоматичною стабілізацією тиску повітря в баці. Розглядаються конструкції діафрагменного вузла та диференціального манометра, що входять до об’ємометричної паливо-вимірювальної системи. Дається опис структури системи та її функціонування. Розроблена система дозволяє створити обладнання з покращеними характеристиками.uk_UA
dc.description.abstractРассмотрены топливно-измерительные системы современных воздушных судов. Показана необходимость их дальнейшего совершенствования в соответствии с рекомендациями ИКАО. Приведен короткий обзор методов и средств измерения уровня топлива в баках в современных авиационных топливомерах. Предложена разработка и создание высокоточного расходометра воздуха и разработка структуры топливно-измерительной системы на основе измерения расхода надтопливного воздуха в баках-кессонах с втоматической стабилизацией давления воздуха в баке. Рассматриваются конструкции диафрагменного узла и дифференциального манометра, которые входят в состав объемометрической топливно-измерительной системы. Дано описание структуры системы и ее функционирования. Разработанная система позволяет создать оборудование с улучшенными характеристиками.uk_UA
dc.publisherКиїв «Освіта України»uk_UA
dc.relation.ispartofseriesElectronics and Control Systems;2018. N2(56): 33-38-
dc.relation.ispartofseriesЕлектроніка та системи управління;2018. N2(56): 33-38-
dc.subjectFuel metering systemuk_UA
dc.subjectlevel gaugesuk_UA
dc.subjectaviation fuel gaugesuk_UA
dc.subjectvolumetric methoduk_UA
dc.subjectdiaphragm knotuk_UA
dc.subjectdifferential pressure gaugeuk_UA
dc.subjecttank-caissonuk_UA
dc.subjectПаливо-вимірювальна системаuk_UA
dc.subjectрівнеміриuk_UA
dc.subjectавіаційні паливоміриuk_UA
dc.subjectоб’ємометричний методuk_UA
dc.subjectдіафрагменний вузолuk_UA
dc.subjectдиференціальний манометрuk_UA
dc.subjectбак-кесонuk_UA
dc.subjectТопливно-измерительная системаuk_UA
dc.subjectуровнемерыuk_UA
dc.subjectавиационные топливомерыuk_UA
dc.subjectобьемометрический методuk_UA
dc.subjectдиафрагменный узелuk_UA
dc.subjectдифференциальный манометрuk_UA
dc.subjectбак-кессонuk_UA
dc.titleHIGH-PRECISION ONBOARD FUEL LEVEL CONTROL AND MEASUREMENT SYSTEMuk_UA
dc.title.alternativeВисокоточна бортова система керування та вимірювання рівня паливаuk_UA
dc.title.alternativeВысокоточная бортовая система управления и измерения уровня топливаuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc629.4.013.22:629.735 “712” (045)-
dc.specialityAUTOMATIC CONTROL SYSTEMSuk_UA
dc.specialityСИСТЕМИ АВТОМАТИЧНОГО КЕРУВАННЯuk_UA
Appears in Collections:Наукові публікації та матеріали кафедри авіаційних комп'ютерно-інтегрованих комплексів (НОВА)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdfНаукова стаття879.12 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.