Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37087
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБілявська, Юлія Вікторівна-
dc.date.accessioned2018-12-03T13:30:23Z-
dc.date.available2018-12-03T13:30:23Z-
dc.date.issued2018-08-14-
dc.identifier.citationСучасний стан та перспективи розвитку економіки, менеджменту, обліку та права : матеріали міжнар. наук.-практ. конф. — Полтава : ЦФЕНД, 2018. — С. 27-28.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37087-
dc.description.abstractВ сучасному професійному світі фахівець повинен постійно просувати себе, щоб залишатися затребуваним. Розвиток технологій маркетингу дозволяє використовувати різні способи просування спеціаліста на професійному ринку, а також застосовувати для цього різні інструменти самореклами, в тому числі і персональний брендинг.uk_UA
dc.subjectперсональний брендuk_UA
dc.subjectpersonal branduk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectbrand managementuk_UA
dc.titleОсобливості формування власного персонального брендуuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.specialityМенеджментuk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри менеджменту зовнішньоекономічної діяльності підприємств

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Білявська_тези Полтава.pdfТези подано до редакції325.85 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.