Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37561
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorДоценко, Людмила Василівна-
dc.contributor.authorКаряка, Інна Вікторівна-
dc.date.accessioned2019-01-24T08:17:43Z-
dc.date.available2019-01-24T08:17:43Z-
dc.date.issued2016-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/37561-
dc.description.abstractУ статті розглядаються психологічні особливості розвитку образної мисленнєвої активності майбутніх диспетчерів з організації повітряного руху як складової їхнього лідерського потенціалу. Виокремлено основні засоби розвитку такого виду психічної активності фахівців авіаційної галузі. Встановлено, що педагогічні настанови, які здійснюються викладачами, під час проведення навчальних занять, виступають необхідною умовою актуалізації пізнавальної установки майбутніх диспетчерів з організації повітряного руху, що зумовлює розвиток образного мислення.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТеоретичний та науково-методичний часопис Вища освіта України Тематичний випуск «Університет і лідерство»uk_UA
dc.relation.ispartofseries;№ 4 (додаток 1)-
dc.subjectобразне мисленняuk_UA
dc.subjectлідерський потенціалuk_UA
dc.titleПсихологічні особливості розвитку образного мислення як складової лідерського потенціалу майбутніх диспетчерів з організації повітряного рухуuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc129.955:373.2(045)-
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
E2C3~1.DOCОсновний документ72.5 kBMicrosoft WordПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.