Please use this identifier to cite or link to this item:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38125
Full metadata record
DC Field | Value | Language |
---|---|---|
dc.contributor.author | Хохліна, Олена Петрівна | - |
dc.date.accessioned | 2019-03-18T07:36:34Z | - |
dc.date.available | 2019-03-18T07:36:34Z | - |
dc.date.issued | 2010-05-21 | - |
dc.identifier.uri | http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38125 | - |
dc.description.abstract | Реалізація освітнього процессу у ВНЗ базується на використанні теоретичних засад, необхідним елементом яких є його принципи. У відчизняній педагогіці одним з провідних загальних принципів визначається принцип свідомості у навчанні та вихованні (чи усвідомленого навчання та виховання). Щодо навчання він конкретизується як принцип свідомості та активності, щодо виховання – єдності свідомості та поведінки. Незважаючи на визнання особливого значення для педагогічної практики зазначеного принципу, аналіз літературних джерел показує широкий діапазон його трактування й педагогічних умов реалізації. Основною причиною цього є його недостатнє психологічне обгрунтування на основі з’ясування сутності явищ, покладених у його основу. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.subject | принцип навчання студентів | uk_UA |
dc.subject | принцип виховання студентів | uk_UA |
dc.subject | освітній процес | uk_UA |
dc.subject | принцип свідомості | uk_UA |
dc.title | ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГО ОБГРУНТУВАННЯ ПРИНЦИПУ УСВІДОМЛЕНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ | uk_UA |
dc.type | Thesis | uk_UA |
dc.speciality | Психологія | uk_UA |
Appears in Collections: | Наукові роботи НПП кафедри авіаційної психології |
Files in This Item:
File | Description | Size | Format | |
---|---|---|---|---|
Хохліна О.П. 17 тези.pdf | Стаття на тему: "ДО ПРОБЛЕМИ ПСИХОЛОГО ОБГРУНТУВАННЯ ПРИНЦИПУ УСВІДОМЛЕНОГО НАВЧАННЯ ТА ВИХОВАННЯ СТУДЕНТІВ " | 223.86 kB | Adobe PDF | View/Open |
Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.