Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38140
Назва: Аналіз моделей багатомовної освіти школярів у країнах Західної Європи
Інші назви: Models of plurilingual education of schoolchildren in Western European countries analysis
Анализ моделей многоязычного образования школьников в странах Западной Европы
Автори: Першукова, Оксана Олексіївна
Першукова, Оксана Алексеевна
Pershukova, Oksana Oleksiivna
Ключові слова: багатомовність особистості
багатомовна освіта школярів
моделі багатомовної освіти
критерії успішності
plurilingualism
schoolchildren plurilingual education
models of plurilingual education
the criteria for success
многоязычие личности
многоязычное образование школьников
модели многоязычного образования
критерии успешности
Дата публікації: 2018
Бібліографічний опис: Першукова О.О. Аналіз моделей багатомовної освіти школярів у країнах Західної Європи // Science and Education a NewDimension. Pedagogy and Psychology, VI (66), Issue: 162, 2018, Maj. P. 41-45. (Hungary).
Короткий огляд (реферат): В статті на основі матеріалів міжнародних організацій та праць європейських дослідників проведено аналіз моделей багатомовної освіти в країнах Західної Європи на рівні середньої школи. Окремої уваги надано сутнісним характеристикам багатомовної освіти як педагогічного феномену та визначено критерії успішності існуючих нині моделей
The article analyzes the models of plurilingual education in the Western European countries at the level of the secondary school on the basis of the materials of international organizations and European researchers' papers. Particular attention is given to the essential characteristics of multilingual education as a pedagogical phenomenon and the criteria for success of existing models are defined
В статье на основании материалов международных организаций и работ европейских исследователей проведено анализ моделей многоязычного образования в странах Западной Европы на уровне средней школы. Отдельное внимание уделено сущностным характеристикам многоязычного образования школьников как педагогического феномена и определены критерии успешности существующих ныне моделей
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38140
ISSN: 2308-5258
2308-1996
Розташовується у зібраннях:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
АНАЛІЗ МОДЕЛЕЙ БАГАТОМОВНОЇ ОСВІТИ ШКОЛЯРІВ У КРАЇНАХ ЗАХІДНОЇ ЄВРОПИ.pdfСтаття208.22 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.