Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38140
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПершукова, Оксана Олексіївна-
dc.contributor.authorПершукова, Оксана Алексеевна-
dc.contributor.authorPershukova, Oksana Oleksiivna-
dc.date.accessioned2019-03-18T10:57:02Z-
dc.date.available2019-03-18T10:57:02Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationПершукова О.О. Аналіз моделей багатомовної освіти школярів у країнах Західної Європи // Science and Education a NewDimension. Pedagogy and Psychology, VI (66), Issue: 162, 2018, Maj. P. 41-45. (Hungary).uk_UA
dc.identifier.issn2308-5258-
dc.identifier.issn2308-1996-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38140-
dc.description.abstractВ статті на основі матеріалів міжнародних організацій та праць європейських дослідників проведено аналіз моделей багатомовної освіти в країнах Західної Європи на рівні середньої школи. Окремої уваги надано сутнісним характеристикам багатомовної освіти як педагогічного феномену та визначено критерії успішності існуючих нині моделейuk_UA
dc.description.abstractThe article analyzes the models of plurilingual education in the Western European countries at the level of the secondary school on the basis of the materials of international organizations and European researchers' papers. Particular attention is given to the essential characteristics of multilingual education as a pedagogical phenomenon and the criteria for success of existing models are defineduk_UA
dc.description.abstractВ статье на основании материалов международных организаций и работ европейских исследователей проведено анализ моделей многоязычного образования в странах Западной Европы на уровне средней школы. Отдельное внимание уделено сущностным характеристикам многоязычного образования школьников как педагогического феномена и определены критерии успешности существующих ныне моделейuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectбагатомовність особистостіuk_UA
dc.subjectбагатомовна освіта школярівuk_UA
dc.subjectмоделі багатомовної освітиuk_UA
dc.subjectкритерії успішностіuk_UA
dc.subjectplurilingualismuk_UA
dc.subjectschoolchildren plurilingual educationuk_UA
dc.subjectmodels of plurilingual educationuk_UA
dc.subjectthe criteria for successuk_UA
dc.subjectмногоязычие личностиuk_UA
dc.subjectмногоязычное образование школьниковuk_UA
dc.subjectмодели многоязычного образованияuk_UA
dc.subjectкритерии успешностиuk_UA
dc.titleАналіз моделей багатомовної освіти школярів у країнах Західної Європиuk_UA
dc.title.alternativeModels of plurilingual education of schoolchildren in Western European countries analysisuk_UA
dc.title.alternativeАнализ моделей многоязычного образования школьников в странах Западной Европыuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.