Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorПриходько, Оксана Юріївна-
dc.contributor.authorПриходько, Оксана Юрьевна-
dc.contributor.authorPrykhodko, Oksana-
dc.date.accessioned2019-03-22T13:13:01Z-
dc.date.available2019-03-22T13:13:01Z-
dc.date.issued2018-12-
dc.identifier.citationПриходько О. Ю. Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті Нової української школи / Оксана Приходько // Дивослово. – 2019. – № 2 (743). – С. 15–21.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38185-
dc.description.abstractУ статті, з огляду на реформування сучасного освітнього простору та створення нового Стандарту загальної середньої освіти, через призму концепції «Нова українська школа» (НУШ) висвітлено проблему професійних якостей сучасного вчителя української мови та літератури. На основі аналізу концепції НУШ, конкурсних завдань та уроків призерок всеукраїнського етапу конкурсу «Учитель року – 2018» у номінації «Українська мова та література» окреслено професіограму вчителя-словесника. Акцентовано на таких професійних компетентностях та особистісних якостях успішного вчителя, як володіння ключовими поняттями НУШ, інноваційність, комп’ютерна грамотність, володіння цифровими технологіями, мобільність, здатність до змін та навчання упродовж життя.uk_UA
dc.description.abstractВ статье с позиции реформирования современной образовательной среды и нового Стандарта общего среднего образования, в контексте концепции «Новая украинская школа» (НУШ) представлено проблему профессиональных качеств учителя украинского языка и литературы. На примере анализа концепции НУШ, конкурсных заданий и уроков призерок общеукраинского этапа конкурса «Учитель года – 2018» в номинации «Украинский язык и литература» очерчено профессиограмму учителя-словесника. Акцентированно на таких профессиональных компетентностях и личных качествах успешного учителя, как владения ключевыми понятиями НУШ, инновационность, компьютерная грамотность, владение цифровыми технологиями, мобильность, склонность к изменениям и обучению на протяжении жизни.uk_UA
dc.description.abstractIn the paper, the reform of the modern educational space and the formation of the new Standard for general secondary education has been outlined, the problem of the professional qualities of new teacher of Ukrainian language and literature has been analyzed through the prism of the concept “New Ukrainian School” (NUS). On the basis of the analysis of the concept of NUS, competition tasks and lessons of the Ukrainian stage of the competition “"Teacher of the Year – 2018” in the nomination “Ukrainian Language and Literature” has been explained, the professional frame for the teacher has been outlined. It is emphasized the professional competencies and personal qualities of a successful teacher, such as the key concepts of NUS: innovation, computer literacy, digital competence, mobility, ability to change and lifelong learninguk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherМіністерство освіти і науки України, м. Київ, Українаuk_UA
dc.subjectпрофесіограмаuk_UA
dc.subjectучитель української мови та літературиuk_UA
dc.subjectНова українська школаuk_UA
dc.subjectпрофесійна компетентність,uk_UA
dc.subjectключові компетентностіuk_UA
dc.subjectпрофессиограммаuk_UA
dc.subjectучитель украинского языка и литературыuk_UA
dc.subjectпрофессиональная компетентностьuk_UA
dc.subjectключевые компетентностиuk_UA
dc.subjectНовая украинская школаuk_UA
dc.subjectprofessional frame for teacher of Ukrainian language and literatureuk_UA
dc.subjectNew Ukrainian Schooluk_UA
dc.subjectprofessional competenciesuk_UA
dc.subjectkey competenciesuk_UA
dc.titleПрофесіограма вчителя української мови й літератури в контексті Нової української школиuk_UA
dc.title.alternativeПрофессиограмма учителя украинского языка и литературы в контексте Новой украинской школыuk_UA
dc.title.alternativeProfessional frame of a ukrainian language and literature teacher in the context of the new ukrainian schooluk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc373.5.091.33:37.011.3-51:811.161.2(045)-
dc.specialityОсвіта, середня освітаuk_UA
dc.specialityОбразование, среднее образованиеuk_UA
dc.specialityEducation, secondary educationuk_UA
Appears in Collections:Статті в наукових журналах та публікації в інших виданнях кафедри базових і спеціальних дисциплін

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Професіограма вчителя української мови й літератури в контексті НУШ.pdfОсновна стаття880.13 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.