Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38692
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorPaziura, Nataliia V.-
dc.contributor.authorПазюра, Наталія Валентинівна-
dc.contributor.authorПазюра, Наталья Валентиновна-
dc.date.accessioned2019-05-18T11:12:54Z-
dc.date.available2019-05-18T11:12:54Z-
dc.date.issued2019-03-
dc.identifier.citationПазюра Н.В. Teaching English for Specific Purposes: theoretical and practical dimensions / Н.В. Пазюра // Рідна школа. – 2019. – № 1. – С. 8-11.uk_UA
dc.identifier.issn0131-6788-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38692-
dc.description.abstractThe article deals with the issue of teaching English of Specific Purposes (ESP). The study aims at characterization its theoretical basis, main peculiarities as subcategory of English for Academic Purposes, and effective methods for practical teaching it. The important question about essential competences of ESP teachers has been revealed.uk_UA
dc.description.abstractУ статті зазначено, що розширення міжнародного співробітництва в різних сферах діяльності під впливом глобалізаційних тенденцій, стрімкого розвитку міжнародних ділових контактів актуалізують питання володіння іноземною мовою, зазвичай, англійською, як засобом міжкультурного спілкування спеціалістів будь-якої професії. Розкрито міждисциплінарний характер професійно-орієнтованої анг- лійської мови, основна мета навчання якої полягає у набутті навичок іншомовної комунікації разом із професійними знаннями. Досліджено теоретичні засади навчання професійно-орієнтованої англійської мови: застосування конструктивістського, комунікативного, центрованого на студенті підходів, що забезпечують його можливістю конструювати знання та розвивати навички шляхом реалізації набутих знань у реальній або змодельованій професійній ситуації. Розглянуто практичні методи та технології, що сприяють удосконаленню процесу викладання професійно-орієнтованої англійської мови, як-то: проблемно-орієнтоване та автономне навчання, що спонукає студентів до пошуку професійної інформації, виконання креативних професійно-орієнтованих завдань. Виявлено необхідні компетентності викладача професійно-орієнтованої англійської мови. Серед них: спеціальна, методична, управлінська, комунікативна, креативна. Підсумком статті є настанова щодо необхідності дослідження особливостей викладання професійно-орієнтованої англійської мови з метою підвищення ефективності курсів навчанняuk_UA
dc.description.abstractВ статье указано, что расширение международного сотрудничества в различных сферах деятельности под влиянием глобализационных тенденций, стремительного развития международных деловых контактов актуализируют вопрос владения иностранным языком, как правило, на английском, как средством межкультурного общения специалистов любой профессии. Раскрыто междисциплинарный характер профессионально-ориентированного английского языка, основная цель обучения которого состоит в приобретении навыков иноязычной коммуникации вместе с профессиональными знаниями. Исследованы теоретические основы обучения профессионально-ориентированного английского языка: применение конструктивистского, коммуникативного, центрированного на студенте подходов, обеспечивающих его возможностью конструировать знания и развивать навыки путем реализации приобретенных знаний в реальной или смоделированной профессиональной ситу- ации. Рассмотрены практические методы и технологии, способствующие совершенствованию процесса преподавания профессионально-ориентированного английского языка, как: проблемно-ориентированное и автономное обучения, что побуждает студентов к поиску профессиональной информации, выполнению креативных профессионально-ориентированных задач. Выявлено необходимые компетентности преподавателя профессионально-ориентированного английского языка. Среди них: специальная, методическая, управленческая, коммуникативная, креативная. Итогом статьи является установка о необходимости исследования особенностей преподавания профессионально-ориентированного английского языка с целью повышения эффективности курсов обученияuk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherПП «Видавництво «Рідна школа»uk_UA
dc.subjectEnglish for Specific Purposesuk_UA
dc.subjectprofessional traininguk_UA
dc.subjectESP teachers’ competenceuk_UA
dc.subjectformsuk_UA
dc.subjectmethodsuk_UA
dc.subjecttechniques of ESP teachinguk_UA
dc.subjectconstructivism approachuk_UA
dc.subjectcreative teachinguk_UA
dc.subjectпрофесійно-орієнтована англійська моваuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectкомпетентності викладача професійно-орієнтованої англійської мовиuk_UA
dc.subjectформиuk_UA
dc.subjectметодиuk_UA
dc.subjectпедагогічні технологіїuk_UA
dc.subjectконструктивістський підхідuk_UA
dc.subjectкреативне навчанняuk_UA
dc.subjectпрофессионально-ориентированный английский (язык)uk_UA
dc.subjectпрофессиональная подготовкаuk_UA
dc.subjectкомпетентности преподавателя профессионально-ориентированного английского (языка)uk_UA
dc.subjectформыuk_UA
dc.subjectметодыuk_UA
dc.subjectпедагогические технологииuk_UA
dc.subjectконструктивистский подходuk_UA
dc.subjectкреативное обучениеuk_UA
dc.titleTeaching English for Specific Purposes: theoretical and practical dimensionsuk_UA
dc.title.alternativeВикладання англійської мови професійного спрямування: теоретичний та практичний виміриuk_UA
dc.title.alternativeПреподавание английского языка профессионального направления:теоретическое и практическое измеренияuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc811.1181-373.611-
Appears in Collections:Наукові статті кафедри авіаційної англійскої мови

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
pazura.pdfстаття124.94 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.