Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38923
Назва: Малюнкова терапія як ефективний метод подолання агресивності молодших школярів
Автори: Главінська, Еліна Сергіївна
Ключові слова: малюнкова терапія
психокорекційна робота
психокорекція агресивності
порушення психоемоційних процесів
діагностика агресивностізасоби корекції
Дата публікації: 1-кві-2019
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Політ. Сучасні проблеми науки. Гуманітарні науки: тези доповідей ХІХ Міжнародної науково-практичної конференції молодих учених і студентів: [у 2-х т.]. – Т. 1 (м. Київ, 1-5 квітня 2019 р.) / [ред. кол.: В.М. Ісаєнко та ін.]; Національний авіаційний університет. – К.: НАУ, 2019. – С. 286-287
Короткий огляд (реферат): Малюнкова терапія як ефективний засіб психокорекційної роботи широко застосовується в психологічній допомозі не тільки дітям з проблемами у розвитку, але і з нормальним психічним розвитком. Зокрема, малюнкова терапія дієвим засобом психокорекції агресивності особистості. У сучасному психологічному просторі малюнкова терапія вважається одним з найбільш м’яких, але ефективних психокорекційних методів, що використовуються в роботі психологами і психотерапевтами. У психокорекційній практиці малюнкова терапія являє собою сукупність методик, що дозволяють за допомогою стимулювання художньо творчих проявів дитини, а саме, малювання, у символічній формі здійснювати корекцію порушень психоемоційних процесів чи відхилень в особистісному розвитку, зокрема агресивності.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38923
Розташовується у зібраннях:Міжнародна науково-практична конференція молодих учених і студентів "Політ. Сучасні проблеми науки"

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Главінська Е..pdf185.15 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.