Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38981
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorБеркова, Оксана Петрівна-
dc.contributor.authorBerkova, Oksana-
dc.date.accessioned2019-05-27T07:33:42Z-
dc.date.available2019-05-27T07:33:42Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38981-
dc.description.abstractДана навчальна дисципліна є теоретичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в області туризму. Основна мета цього навчального курсу – дати основи теоретичних знань з маркетингу туризму. Особливості маркетингу туризму значною мірою обумовлені специфікою ринку. Цей ринок має складну структуру і є відкритою системою, елементи якої взаємодіють із зовнішнім середовищем.uk_UA
dc.description.abstractThis academic discipline is the theoretical basis of the totality of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of tourism. The main purpose of this training course is to provide the basics of theoretical knowledge in marketing tourism. The features of tourism marketing are largely due to the specifics of the market. This market has a complex structure and is an open system whose elements interact with the external environment.uk_UA
dc.description.abstractДанная учебная дисциплина является теоретической основой совокупности знаний и умений, формирующие профиль специалиста в области туризма. Основная цель этого учебного курса - дать основы теоретических знаний по маркетингу туризма. Особенности маркетинга туризма в значительной степени обусловлены спецификой рынка. Этот рынок имеет сложную структуру и является открытой системой, элементы которой взаимодействуют с внешней средой.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.subjectмаркетинг в туризміuk_UA
dc.subjectmarketinguk_UA
dc.subjectmarketing in tourismuk_UA
dc.titleНавчально-методичний комплекс дисципліни "МАРКЕТИНГ В ТУРИЗМІ"uk_UA
dc.title.alternativeEducational and methodical complex of discipline "MARKETING IN TOURISM"uk_UA
dc.title.alternativeУчебно-методический комплекс дисциплины "МАРКЕТИНГ В ТУРИЗМЕ"uk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Навчально-методичниі комплекси навчальних дисциплін кафедри міжнародного туризму та країнознавства (ОС Бакалавр)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ЗАО Марк в туризмі 15.docПрограма для студентів заочної форми навчання3.46 MBMicrosoft WordView/Open
РНП_Маркетинг_ в _тур.pdf.pdf12.39 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.