Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38992
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorКонопляник, Леся Миколаївна-
dc.contributor.authorКоваленко, Ольга Олександрівна-
dc.date.accessioned2019-05-27T07:46:41Z-
dc.date.available2019-05-27T07:46:41Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationКонопляник Л. Використання засобів змішаного навчання при викладанні англійської мови професійного спрямування у ВНЗ / Л. Конопляник, О.Коваленко // Інноваційна педагогіка : наук. журн. – Одеса : Причорноморський наук.-дослідн. ін-т економіки та інновацій, 2019. – Вип. 10. – Т. 2. – С. 111–116.uk_UA
dc.identifier.issn2663-6085-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/38992-
dc.description.abstractСтаття розглядає актуальні питання впровадження змішаного навчання у навчальний процес ВНЗ. У роботі визначаються сутність змішаного навчання, його завдання, переваги та труднощі його впровадження у навчальний процес університету. Пропонується типологія моделей змішаного навчання та обґрунтовується вибір моделей «перевернутий клас», «зонова ротація» та «особистісно-орієнтованої» як найефективніших при вивченні англійської мови професійного спрямування. Встановлюється, що використання змішаного навчання при викладанні англійської мови у технічному ВНЗ створює всі умови для реалізації принципів індивідуалізації та диференціації навчання, розвиває пізнавальну діяльність і креативність студентів та сприяє поступовому переходу від навчання до самоосвіти.uk_UA
dc.description.abstractThe article examines the actual issues of the implementation of blended learning in the process of ESP teaching to students of a higher educational institution. The research defines the concept of blended learning, determines its tasks, advantages and disadvantages, as well as difficulties of its introduction into the educational process. The article also represents the typology of blended learning models covering their main features. The flipped classroom, station rotation and a self-blend model have been chosen by authors as the most effective ones for ESP learning at the technical university. It has been established that the use of blended learning in the ESP teaching creates all the conditions for the implementation of the principles of individualization and differentiation, develops students’ cognitive activity and creativity and promotes a gradual transition from education to self-education.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПричорноморський науково-дослідний інститут економіки та інноваційuk_UA
dc.subjectЗмішане навчанняuk_UA
dc.subjectанглійська мова професійного спрямуванняuk_UA
dc.subjectВНЗuk_UA
dc.subjectІКТuk_UA
dc.subjectтрадиційне навчанняuk_UA
dc.subjectонлайн-навчанняuk_UA
dc.subjectмодель "перевернутий клас"uk_UA
dc.subjectмодель "зонова ротація"uk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectEnglish for specific purposes (ESP)uk_UA
dc.subjectonline learninguk_UA
dc.subjectflipped classroom modeluk_UA
dc.subjectstation rotation modeluk_UA
dc.titleВикористання засобів змішаного навчання при викладанні англійської мови професійного спрямування у ВНЗuk_UA
dc.title.alternativeThe use of blended learning tools in teaching ESP at a higher educational institutionuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.specialityПедагогікаuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Конопляник, Коваленко.pdf183.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.