Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39256
Title: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Маркетинг інформаційних продуктів і послуг"
Other Titles: Научно-методический комплекс дисциплины "Маркетинг информационных продуктов и услуг"
Scientific and methodical complex of discipline "Marketing information products and services"
Authors: Захарчук, Олег Миколайович
Ількова, Оксана Григорівна
Keywords: принципи та функції маркетингу
типи і види інформаційних продуктів і послуг
сутність маркетингової інформаційної системи
етапи процесу збирання і аналізу маркетингової інформації
мету і завдання консалтингової діяльності
електронний документообіг
Issue Date: 2018
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Навчальна програма навчальної дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» розроблена на основі «Методичних вказівок до розроблення та оформлення навчальної та робочої навчальної програм дисциплін», введених в дію розпорядженням від 16.06.2015 р. №37/роз. Дана навчальна дисципліна є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в інформаційній галузі. Метою викладання дисципліни є надання теоретико-практичних знань щодо здійснення маркетингу інформаційних продуктів і послуг.
Description: Навчальну програму дисципліни «Маркетинг інформаційних продуктів і послуг» розроблено на основі освітньо-професійної програми та навчального плану № НБ-8-6.020105/15 підготовки здобувачів вищої освіти освітнього ступеня «Бакалавр» за напрямом 6.020105 «Документознавство та інформаційна діяльність», та відповідних нормативних документів
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39256
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри історії та документознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
НП Маркетинг інформаційних ПіП _6.020105_4к._8сем.doc2.04 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.