Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39949
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСелезень, Анна Василівна-
dc.contributor.authorSelezen, Hanna-
dc.date.accessioned2019-08-01T09:18:49Z-
dc.date.available2019-08-01T09:18:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationВісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія, зб. наук. пр. – К.: НАУ, 2018. – Вип. 13(1) – С. 85–92uk_UA
dc.identifier.issn2411-264X PRINT-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/39949-
dc.description.abstractУ статті розкрито та обґрунтовано проблеми професійної підготовки.Автор розробляє модель професійної підготовки майбутніх спеціалістів з маркетингу у коледжах, що передбачає проведення поетапної (діагностико-мотиваційної, процесуально-діяльнісної,рефлексійно-корекційної) цілеспрямованої роботи з комплексним упровадженням визначених педагогічних умов. Розроблена модель складається з методологічно-цільового,технічно-діяльнісного, діагностично-результативного блоків, що послідовно реалізовувалися на кожному етапі. Методологічно-цільовий блок забезпечував визначення стратегічних і тактичних цілей, відображав нормативну базу (галузевий стандарт, ОПП), підходи та принципи, покладені в основу формуванняпрофесійної підготовки майбутніх фахівців з маркетингу. Технічно-діяльнісний блок моделі був спрямований на формування готовності майбутніх фахівців з маркетингудо професійної діяльності i здійснювався у межах педагогічного процесу різними формами i методами навчання. Діагностико-результативний блок моделі передбачав систему критеріїв, що забезпечують можливість визначити рівні професійної підготовки майбутніх фахівців з маркетингу. Весь процес формування професійної підготовки передбачав повну та ефективну реалізацію невід’ємних складових створеного освітньо-професійно-діяльнісного середовища.При створенні моделі формування професійної підготовки автор мав на меті відобразити цілісний освітній процес, на основі якого буде проведено формувальний експеримент для перевірки ефективності формування професійної підготовки майбутніх фахівців з маркетингу у коледжах.uk_UA
dc.description.abstractThis article is devoted to the problem of professional education. The author develops a model of professional training of future marketing specialist in colleges which involves the implementation of (diagnostic-motivational, procedural-activity, reflective-correctional) purposeful work with the applying complex of certain pedagogical conditions. The developed model consists of methodological-objective, technological-procedural, diagnostic-productive blocks, which were consistently implemented at each stage. The methodological-objective unit provided definition of strategic and tactical goals reflected the normative base (standards, educational programs), approaches and principles, which serve as the basis for training of future marketing specialist in colleges. The technological-procedural unit of the model was aimed at forming the readiness of future marketing specialist to professional activity and was carried out within the pedagogical process by various forms and methods of training. The diagnostic-productive block of the model provided a system of criteria that ensure the ability to determine the levels of marketing specialist training. The process of professional training formation provided for the full and effective implementation of the integral components of the created educational-professional-activity environment. During the creation of the model of professional training, the author aimed to reflecttheholistic educational process. This process is the basis of the shaping experiment to verify the effectiveness of professional training formation of future marketing specialist in colleges.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectфахівці з маркетингуuk_UA
dc.subjectпрофесійна освітаuk_UA
dc.subjectпрофесійна підготовкаuk_UA
dc.subjectпедагогічні умовиuk_UA
dc.subjectмодельuk_UA
dc.titleМодель професійної підготовки фахівців з маркетингу у коледжахuk_UA
dc.title.alternativeModel of professional preparation for marketing facilities in collagesuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc377.3.091:339.138(045)-
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Селезень А..pdf439.25 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.