Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40651
Title: Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Психологічні закономірності маркетингових процесів"
Authors: Лич, Оксана Миколаївна
Keywords: маркетинг
психологічні основи брендінгу споживча
поведінка
реклама
Issue Date: 2019
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Дана дисципліна формує здатність до визначення потенційно актуальних аспектів маркетингової діяльності як об’єктів психологічного вивчення, створення моделі маркетингової діяльності, диференціювання зовнішніх чинників ефективності-неефективності реклами, вираховувати психологічні особливості впливу реклами на споживача, прораховування поведінки споживачів, виходячи з їх типології на основі психологічних знань, використовування психологічного аналізу до складових бренду
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/40651
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри авіаційної психології



Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.