Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41031
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorМельник, Наталія Іванівна-
dc.contributor.authorДовбня, Софія Олегівна-
dc.date.accessioned2020-01-24T09:17:02Z-
dc.date.available2020-01-24T09:17:02Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41031-
dc.description.abstractУ дослідженні розкрито теоретико-прикладні засади впровадження практико-орієнтованого підходу у професійній підготовці фахівців дошкільної освіти в українських та західноєвропейських закладах вищої освіти. Практико-орієнтований підхід потрактовано як комплекс педагогічних умов, спрямованих на формування професійної компетентності педагога в процесі безпосередньої навчальної діяльності та практики. Визначено, що основним засобом реалізації практико-орієнтованого підходу є практико-орієнтовані завдання, а важливою умовою їх застосування є складання коректних умов цих завдань, що дозволяють студентам без ускладнень самостійно формулювати проблеми професійного характеру, ставити мету їх розв’язання, виділяти шляхи досягнення поставленої мети і аналізувати досягнуті результати залежно від специфіки умов кожного конкретного завдання. Встановлено, що впровадження практико-орієнтованого підходу вимагає від викладача закладу вищої освіти наявності компетенцій щодо сутності інноваційних технологій професійної підготовки змісту та структури методичного забезпечення самостійної роботи студентів і специфіки її організації, методології розробки і застосування тестових завдань, індивідуальних завдань на основі виробничих ситуацій.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherПрофесійний розвиток педагога в світлі євроінтеграційних процесів: колективна монографія / за наук. ред. проф. Цвєткової Ганни ‒ Hameln : InterGING, 2019. – P. 311-338.uk_UA
dc.subjectфахівці дошкільної освітиuk_UA
dc.subjectкомпетентність педагогаuk_UA
dc.subjectпрактико- орієнтований підхідuk_UA
dc.subjectпарадигма освітиuk_UA
dc.subjectосвітньо-професійні програмиuk_UA
dc.subjectпрактика професійної діяльностіuk_UA
dc.titlePractical-oriented approach in preschool teacher’s professional education in Ukrainian and Western European countriesuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
dc.specialityПедагогікаuk_UA
Appears in Collections:Монографії, автореферати НПП кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
5.Мельник_Н_Моногр.Tsvetkova 2019.pdfколективна монографія3.77 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.