Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41868
Title: Реалізація технологічно орієнтованого підходу в системі професійної підготовки інженерів у технічному університеті
Other Titles: Іmplementation of technological oriented approach in system of professional training of engineers in technical university
Реализация технологически ориентированного подхода в системе профессиональной подготовки инженеров в техническом университете
Authors: Кокарєва, Анжеліка Миколаївна
Кokarieva, Anzhelika
Кокарева, Анжелика Николаевна
Keywords: організаційно-педагогічні
психологічні
соціально-економічні
особистісно-орієнтовані
навчально-методичні
реалізація технологічно-зорієнтованого підходу
implementation of a technology-oriented approach
реализация технологично-ориентованного подхода
Issue Date: Dec-2019
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Кокарєва А. Реалізація технологічно орієнтованого підходу в системі професійної підготовки інженерів / А. Кокарєва // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К.: Національний авіаційний університет, 2019. – Вип. 2(15). – С. 32-37
Abstract: Технологічно орієнтований підхід передбачає зосередження уваги викладацького складу на студента – його мотиви, цілі, структуру навчальної діяльності, результат. Обов’язковим є досягнення мети навчальних занять у структурі якісної роботи викладача, що можливе за умови визнання інтересів студента, рівня його знань і умінь, скерованості коригування освітнього процесу відповідно до розвитку особистості. Тобто спочатку відрефлексовується наявний рівень можливостей й знань студентів, на якому вибудовується новий рівень зростання. Причому реалізація методичних засобів (організація та прийоми, методи, форми, засоби вивчення навчального матеріалу) здійснюється з урахуванням здібностей, мотивів, потреб, а також стимулювання особистісної інтелектуальної активності без зайвого фіксування помилок, невдач, розвитку особистості студента, його пізнавальних процесів, діяльнісних характеристик. Викладачеві належить визначити номенклатуру навчальний дій, у ході реалізації якої вихованцями будуть засвоюватися алгоритми навчальної роботи, самостійно засвоюватися нові знання. У основній діяльності студента – навчальній, важливим вбачаємо розвиток інтелектуальних особливостей, забезпечення успішності учбової діяльності, соціально-психологічної адаптації та збереження психічного здоров’я. Показником сприятливого функціонального стану особистості є належна розумова працездатність, у процесі якої досягається позитивний емоційний стан. Технологічно орієнтований підхід процесуально-діяльнісної складової фахової підготовки майбутніх інженерів реалізується через структуру й зміст підготовки з урахуванням соціального замовлення, потреб ринку праці, вимог роботодавців відповідної галузі, українських та міжнародних стандартів. Вищі навчальні заклади орієнтовані на забезпечення індивідуального навчання з урахуванням максимального задоволення масового попиту в якісному викладанні знань.
Technologically oriented approach involves focusing the teaching staff on the student - his motives, goals, structure of educational activity, result. It is obligatory to achieve the goal of training in the structure of high-quality work of the teacher, which is possible if the interests of the student, his level of knowledge and skills, directional adjustment of the educational process in accordance with the development of the personality of the student. That is, the existing level of students' capabilities and knowledge is initially reflected, at which a new level of growth is being built. Moreover, the implementation of methodological tools (organization and techniques, methods, forms, means of studying the educational material) is carried out taking into account the abilities, motives, needs, as well as stimulation of personal intellectual activity without unnecessary fixing of mistakes, failures, development of the student's personality, his cognitive processes, activities. The teacher has to define the nomenclature of educational actions, during which the pupils will learn the algorithms of educational work, independently learn new knowledge. In the main activity of the student - educational, important we see the development of intellectual characteristics, ensuring the success of educational activities, social and psychological adaptation and maintaining mental health. Indicator of a favorable functional state of the individual is a proper mental capacity, in the process of which a positive emotional state is achieved. The technologically oriented approach of the process and activity component of the professional training of future engineers is implemented through the structure and content of training taking into account social order, labor market needs, requirements of employers of the relevant industry, Ukrainian and international standards. Higher education institutions are focused on the provision of individualized training, taking into account the maximum satisfaction of mass demand in the quality teaching of knowledge.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41868
DOI: 10.18372/2411-264X.15.14400
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
А. Кокарєва.pdf313.95 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.