Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41870
Title: Формування готовності майбутнього фахівця з авіаційних транспортних технологій до професійної діяльності як психолого-педагогічна проблема
Other Titles: Formation of the future air transport technologies specialists’ readiness for professional activity as the psychological and pedagogical problem
Формирование готовности будущего специалиста по авиационным транспортным технологиям к профессиональной деятельности как психолого-педагогическая проблема
Authors: Лузік, Ельвіра Василівна
Luzik, Elvira
Лузик, Эльвира Васильевна
Акмалдінова, Вікторія Євгенівна
Akmaldinova, Viktorya
Акмалдинова, Виктория Евгеньевна
Keywords: види професійної діяльності
готовність до професійної діяльності
формування готовності
фахівець з авіаційних транспортних технологій
інноваційна політика
наукоємні галузі
kinds of professional activity
readiness for professional activity
formation of the readiness
specialist in air transport technologies
innovation policy
science-intensive industry
виды профессиональной деятельности
готовность к профессиональной деятельности
формирование готовности
специалист по авиационным транспортным технологиям
инновационная политика
наукоемкие отрасли
Issue Date: Dec-2019
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Лузік Е. Формування готовності майбутнього фахівця з авіаційних транспортних технологій до професійної діяльності як психолого-педагогічна проблема / Е. Лузік, В. Акмалдінова // Вісник Національного авіаційного університету. Серія: Педагогіка. Психологія: зб. наук. пр. – К.: Національний авіаційний університет, 2019. – Вип. 2(15). – С. 52-60
Abstract: У статті розглянуто питання теоретико-методичних основ формування готовності до професійної діяльності як педагогічної проблеми: поняття готовності до здійснення діяльності, види готовності, структуру готовності; види та поняття професійної діяльності. Розкрито питання ключових компетенцій майбутніх інженерів з авіаційних транспортних технологій. Здатність системи освіти задовольнити потреби особистості та суспільства у високоякісних освітніх послугах визначає внутрішній та духовний розвиток країни. Але вирішення питання формування принципово нових знань, їх використання в цілях розвитку суспільства, а також подальшого удосконалення, неможливе без розробки механізмів формування інноваційної політики вищої школи. Недостатня концептуальна сформованість методологічних основ і механізмів професійної підготовки спеціалістів з авіаційних транспортних технологій все більше створює суперечності щодо об’єктивних потреб ринку праці у відповідних фахівцях, здатних сприймати нові знання, нові види і форми діяльності, здатних до постійного саморозвитку та професійного росту. Розглянуто питання формування інженерної освіти майбутніх інженерів з авіаційних транспортних технологій, що представляє собою основу наукової думки в різних галузях технічних знань.
The article deals with issues concerning theoretical and methodological fundamentals of forming the readiness for professional activity as a pedagogical problem, which involves the meaning readiness for professional activity, kinds of readiness, its structure, the professional activity essence and characteristics. Key competences of the future engineers in the field of air transport technologies. The ability of the education system to meet the demand of the individual and society for high-quality educational services determines the internal and spiritual development of the country. However, the solution of the problem of forming fundamentally new knowledge to implement it in the development of society, as well as further knowledge deepening and advancement is impossible without improving the mechanisms for developing and shaping innovative higher education policy. Insufficient conceptual formation of methodological bases and mechanisms of professional training of aviation transport specialists results in still more controversy regarding the objective demand for relevant specialists labor market, capable of perceiving new knowledge, new types and forms of activity, ready for continuous self-development and professional growth. The question of forming the engineering education specialization of future engineers in the field of air transport technologies is considered, which represents the basis of scientific thought in various areas of technical knowledge.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/41870
DOI: 10.18372/2411-264X.15.14402
Appears in Collections:Статті у фахових виданнях кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Е. Лузік, В. Акмалдінова.pdf396.77 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.