Пожалуйста, используйте этот идентификатор, чтобы цитировать или ссылаться на этот ресурс: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42077
Название: Моделювання системи професійної підготовки інженерів у технічному університеті
Другие названия: Modeling of the system of professional training of engineers at a technical university
Авторы: Кокарєва, Анжеліка Миколаївна
Kokarieva, Anzhelika
Ключевые слова: професійна підготовка інженерів
моделювання професійної підготовки
технічний університет
заклад вищої освіти
professional training of engineers
modeling training
тechnical university
institution of higher education
Дата публикации: 20-мар-2020
Издательство: Національний авіаційний університет
Библиографическое описание: Кокарєва А.М. Моделювання системи професійної підготовки інженерів у технічному університеті / А.М. Кокарєва // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 96 – 98
Краткий осмотр (реферат): Професійна підготовка студентів інженерних спеціальностей, її теоретико-методологічні та методичні аспекти є предметом дослідження багатьох науковців. Проведені нами дослідження засвідчують про наявність проблемних питань у професійній підготовці майбутніх фахівців інженерного профілю, які потребують: нового тлумачення мети інженерної освіти у контексті особистісного підходу до неї; обґрунтування моделі оновлення професійної підготовки студентів інженерно-технічних спеціальностей; оновлення змісту навчальних дисциплін.
The process of modeling professional training involves the implementation of a systematic approach to personal comprehension, planning, preparation and realization of procedural and activity side of the specialist including communicative, cognitive, professional and technical orientation of students' personality, a set of stable motivational and value characteristics, the presence of professional intuition, professional knowledge, professional awareness, self-awareness, tendency to professional dynamism. The set of stable motivational and value characteristics, the presence of professional intuition with professional consciousness and self-awareness due to the tendency to professional dynamism realizes the model of specialist training.
URI (Унифицированный идентификатор ресурса): http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42077
Располагается в коллекциях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файлы этого ресурса:
Файл Описание РазмерФормат 
Кокарєва А.М..pdf300.47 kBAdobe PDFПросмотреть/Открыть


Все ресурсы в архиве электронных ресурсов защищены авторским правом, все права сохранены.