Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42103
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorРахманов, Віталій Олегович-
dc.contributor.authorRakhmanov, Vitalii-
dc.date.accessioned2020-04-03T06:47:44Z-
dc.date.available2020-04-03T06:47:44Z-
dc.date.issued2020-03-20-
dc.identifier.citationРахманов В.О. Використання змішаних форм навчання для підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університету / О.В. Рахманов // Актуальні проблеми вищої професійної освіти. – Київ, 2020. – С. 159 – 161uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/42103-
dc.description.abstractВ умовах інформатизації суспільства усе більш нагальною стає проблема підготовки майбутніх фахівців до використання сучасних інформаційних і комунікаційних технологій. Сучасна система освіти стає інноваційною, тому цікавою формою підготовки майбутніх інженерів існує змішане навчання. Це проведення семінарів за допомогою відео- та телеконференцій (веб-конференцій), що являють собою сучасну технологію спілкування, яка дозволяє у режимі реального часу передавати усім її учасникам різноманітні електронні документи, що включають тексти, таблиці, графіки, комп’ютерну анімацію, відеоматеріали. Звісно, відео-конференції не можуть повністю замінити особистісного спілкування, проте вони дозволяють домогтися принципово нового рівня спілкування майбутніх інжеенрів, під час розділених тисячами кілометрів. Можливість слідкувати за жестами і мімікою співбесідника підвищує коефіцієнт корисної дії сприйняття інформації. Наприклад, коли у ході семінарського заняття, що проходить в Онлайн режимі, майбутнього інженера просять дати відповідь у письмовій формі на запитання, викладач може коментувати цю відповідь, крім того, заохочувати висловлюватися інших майбутніх інженерів. Крім того, дидактичні інструменти форуму дають змогу викладачу персонально звертатися в письмовій формі до кожного студента.uk_UA
dc.description.abstractThe use of blended learning for the preparation of future engineers causes a change in its organizational methods, content and technologies of training, new approaches to the organization in the educational information environment. In addition, it allows to use the positive experience gained with modern innovative technologies. Blended learning is based on the use of local, global Internet networks, which enhances the training of future engineers, their interaction in solving common problems and problems. The use of information and communication technologies in blended learning offers great opportunities for independent work of future engineers under the guidance of a teacher, promotes the development of independent creative activity, stimulates the acquisition of additional knowledge and their consolidation, which makes it possible to prepare competitive specialists at the level of national and international standards to the level of national and international standards. continuous professional growth, social and professional mobility.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectосвітньо-інформаційне середовищеuk_UA
dc.subjectмайбутні інженериuk_UA
dc.subjectінформаційні технологіїuk_UA
dc.subjectзмішане навчанняuk_UA
dc.subjectвіртуальна лабораторіяuk_UA
dc.subjecteducational and information environmentuk_UA
dc.subjectfuture engineersuk_UA
dc.subjectInformation тechnologyuk_UA
dc.subjectblended learninguk_UA
dc.subjectvirtual labuk_UA
dc.titleВикористання змішаних форм навчання для підготовки майбутніх інженерів в умовах освітньо-інформаційного середовища технічного університетуuk_UA
dc.title.alternativeUsing blended learning to prepare future engineers in a technical university educational environmentuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc378.1uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Рахманов В.О..pdf387.37 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.