Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43142
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаслужена, А.А.-
dc.contributor.authorZasluzhena, A.-
dc.date.accessioned2020-05-30T21:02:43Z-
dc.date.available2020-05-30T21:02:43Z-
dc.date.issued2020-06-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43142-
dc.description.abstractУ розділі досліджується проблема пошуку шляхів, які могли би бути задіяними при підготовці студентів до ефективної міжкультурної комунікації. The chapter examines the problem of finding ways that could be involved in preparing students for effective intercultural communication.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherТалком; Talkomuk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.subjectстудентиuk_UA
dc.subjectметапрагматичне усвідомленняuk_UA
dc.subjectintercultural communicationuk_UA
dc.subjectstudentsuk_UA
dc.subjectmetapragmatic awarenessuk_UA
dc.titleМетапрагматичне усвідомлення –складова міжкультурної комунікаціїuk_UA
dc.title.alternativeMetapragmatic Awareness as a Component of Intercultural Communicationuk_UA
dc.typeBook chapteruk_UA
dc.identifier.doi10.18372/43142en
Appears in Collections:Соціальні комунікації в інноваційному освітньому просторі: теоретичні та прикладні аспекти/ Social communications in the innovative educational space:theoretical and applied aspects

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
7.pdf253.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.