Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43488
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСмерічевський, Сергій Францович-
dc.contributor.authorПетропавловська, Світлана Євгенівна-
dc.contributor.authorРадченко, Олена Андріївна-
dc.date.accessioned2020-06-15T11:50:46Z-
dc.date.available2020-06-15T11:50:46Z-
dc.date.issued2019-
dc.identifier.citationСмерічевський С.Ф., Петропавловська С.Є., Радченко О.А. Бренд-менеджмент: навчальний посібник // за заг. ред. С. Ф. Смерічевський, С. Є. Петропавловська, О. А. Радченко. — К. : НАУ, 2019. — 156 с.uk_UA
dc.identifier.isbn978-966-932-110-7-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43488-
dc.descriptionМета викладання дисципліни «Бренд-менеджмент» - засвоєння системи та методів формування брендів у системі маркетингу, змісту та функції політики просування брендів з погляду теорії взаємодії суб’єктів ринкових відносин, що допоможе майбутнім фахівцям ухвалювати ефективні виробничі, організаційні й наукові рішення, які відповідатимуть сучасним вимогам. Отримані у процесі вивчення дисципліни знання та навички допоможуть згодом підготувати матеріали для підприємств, розробити бренд продукту, здійснювати моніторинг рекламних повідомлень і масових комунікацій у галузі підприємницької діяльності. Завданнями вивчення навчальної дисципліни є засвоєння теоретичних засад актуальних концепцій бренду та брендингу; опанування головних принципів та механізмів організації бренд- менеджменту під час просування продукту; розширення знань про інтегрування інструментів комунікацій бренд-менеджменту; опанування основ моделювання розвитку бренду; опанування методів управління брендингом на внутрішньому та зовнішніх ринках і набуття навичок розробки стратегії розвитку бренду.uk_UA
dc.description.abstractМаркетинг як особлива галузь діяльності з просування товарів і послуг на ринок поширений в Україні. Сьогодні маркетинг швидко розвивається як самостійна галузь діяльності, спрямована на детальне вивчення структури ринку та просування товарів на нього. Сучасну маркетингову діяльність не можна уявити без брендингу. Брендинг - процес побудови, розвитку й управління брендом (англ. Ьгапії). Де хто з фахівців у галузі маркетингу розглядають брендинг як науку, мистецтво та діяльність зі створення довгострокової переваги товару у споживачів. Найбільш успішним результатом брендингу можна вважати таку ситуацію, коли споживачі починають сприймати бренд як окрему товарну категорію. Реалізація принципів маркетингу, переосмислення пріоритетів діяльності організації потребує під готовки фахівців, здатних діяти в умовах реалій сучасного бізнесу. Як реакція на вимоги ринку - зростання популярності спеціальності «Маркетинг», фахівців якої готують вищі навчальні заклади країни.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectнавчальний посібникuk_UA
dc.subjectбренд-менеджментuk_UA
dc.subjectбрендuk_UA
dc.subjectбрендингuk_UA
dc.subjectмаркетингuk_UA
dc.titleБренд-менеджмент: навчальний посібникuk_UA
dc.typeBookuk_UA
dc.subject.udc659.113(076.5)uk_UA
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
БРЕНД МЕНЕДЖМЕНТ_2019_ПОСІБНИК.pdf2.6 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.