Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43526
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorУварова, Ганна Шевкетівна-
dc.contributor.authorUvarova, Ganna Shevketivna-
dc.date.accessioned2020-06-16T07:29:45Z-
dc.date.available2020-06-16T07:29:45Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationУварова Г.Ш. Міжнародний туризм: сучасні тенденції і перспективи розвитку // Сучасні міжнародні відносини: актуальні проблеми теорії і практики: матеріали міжнародної науково- практичної конференції у 5-ти т. - К.: НАУ, 2020. - Т. ІV. – С.136-143uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43526-
dc.description.abstractКомплексний аналіз та оцінка сучасних тенденцій розвитку міжнародного туризму, визначення перспективних напрямків його активізації і подальшого розвитку.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectміжнародний туризмuk_UA
dc.subjectнішевий туризмuk_UA
dc.subjectтенденції розвитку міжнародного туризмуuk_UA
dc.subjectтуристичні прибуттяuk_UA
dc.subjectпопит туристичних послугuk_UA
dc.subjectпропозиція туристичних послугuk_UA
dc.subjectонлайн технології в обслуговуванні туристівuk_UA
dc.subjectміжнародні туристичні перевезенняuk_UA
dc.titleМіжнародний туризм: сучасні тенденції і перспективи розвиткуuk_UA
dc.title.alternativeМеждународный туризм: современное состояние и перспективы развитияuk_UA
dc.title.alternativeInternational tourism: current trends and prospectsuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udc338.48 (4/8)uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті викладачів кафедри міжнародного туризму та країнознавства

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Уварова Г.Ш. міжнародний туризм.docx.pdfПроведений аналіз дозволяє говорити як про позитивні, так і негативні тенденції розвитку міжнародного туризму на сучасному етапі і на найближчу перспективу. Враховуючи світові події, зокрема, медико-біологічного характеру, слід очікувати значного спаду основних показників міжнародного туризму. Серед туристичних потреб споживачів на перший план виходить нішевий туризм, який не є масовим, проте вимагає від суб’єктів туристичної діяльності більш ретельного обґрунтування і підготовки туристичного продукту.234.39 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.