Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43549
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНестеряк, Юрій Васильович-
dc.contributor.authorNesteryak, Y. V.-
dc.date.accessioned2020-06-17T07:10:49Z-
dc.date.available2020-06-17T07:10:49Z-
dc.date.issued2018-
dc.identifier.citationНестеряк Ю. В. Розвиток національного інформаційного простору України (1994 – 2004) 2004 рр.) / Вісник Національної академії державного управління при Президентові України. Серія : Державне управління. - К.: НАДУ при Президентові України, 2018. - № 2. - 98-104 c.uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43549-
dc.descriptionГалузь знань: "Журналістика"uk_UA
dc.description.abstractНа основі комплексного аналізу інформаційного простору України у 1994 - 2004 рр. визначено, що за відсутності суспільного інтересу та, як наслідок, суспільного запиту на інформаційну стратегію, вирішальну роль на цьому етапі розвитку вітчизняного інформаційного простору відігравали виключно інтереси великого капіталу. Увага фінансових груп до засобів масової інформації була зумовлена пошуком ефективних інструментів політичного впливу. У результаті практично всі приватні засоби масової інформації в Україні залежали від "політичних" джерел фінансуванняuk_UA
dc.description.abstractOn the basis of complex analysis of the information space of Ukraine in 1994–2004 the article has determined that in the absence of public interest and, as a consequence, a public request for an information strategy, only the interests of large capital played a decisive role at this stage of the development of the domestic information space. The attention of financial groups to the media was due to the search for effective tools of political influence. As a result, almost all private media in Ukraine depended on “political” funding sources.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональна академія державного управління при Президентові Україниuk_UA
dc.subjectнаціональний інформаційний простірuk_UA
dc.subjectкомерційна модель мас-медіаuk_UA
dc.subjectмоніторинг засобів масової інформаціїuk_UA
dc.subjectmedia rightsuk_UA
dc.subjectправа засобів масової інформаціїuk_UA
dc.subjectінтеграціяuk_UA
dc.subjectnational information spaceuk_UA
dc.subjectcommercial media modeluk_UA
dc.subjectmedia monitoringuk_UA
dc.subjectintegrationuk_UA
dc.titleРозвиток національного інформаційного простору України (1994-2004)uk_UA
dc.title.alternativeDevelopment of the national information space of Ukraine (1994-2004)uk_UA
dc.typeArticleuk_UA
dc.subject.udcУДК 659.3/.4:323.1/.2](477)"1994/2004"uk_UA
Appears in Collections:Наукові статті кафедри журналістики

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
vnaddy_2018_2_16.pdf485.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.