Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43700
Title: Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”)
Authors: Смерічевський, Сергій Францович
Smerichevskyi, Serhii Frantsovych
Keywords: трансформація
система якості
маркетинг
система управління
Issue Date: 2003
Publisher: Національний університет «Львівська політехніка»
Citation: Смерічевський С. Ф. Трансформація системи якості на засадах маркетингу (на прикладі ВАТ “Концерн Стирол”) // Вісник Національного університету "Львівська політехніка". – № 469 : Логістика. – Л.: НУ "Львівська політехніка", 2003. - С. 304–309.
Abstract: Розглядається питання еволюції системи управління якістю виробництва при його маркетинговій орієнтації. Досвід роботи “Концерну Стирол” дає змогу зробити висновки про необхідність перегляду існуючої концепції вдосконалення системи якості.
The article descrides the evaluation’s problems of quality management system in production connected to its market-orientation. The Concern Stirol’s experience lets it to draw a conclusion about necessity of current conception’s reconsideration this system’s improvement.
Description: У сучасних умовах визначальним чинником конкурентоспроможності підприємства є якість продукції, що випускається, тому головним завданням менеджменту стає забезпечення гарантії високої якості. Передусім це стосується великих виробничих комплексів, продукція яких обчислюється багатьма тисячами тонн чи мільйонами одиниць виробів. Споживачі такої продукції щодня відчувають різницю між високою якістю і стабільно високою якістю. Тому менеджмент якості виступає як найважливіша складова системи управління корпорацією.
URI: http://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43700
Appears in Collections:Наукові матеріали кафедри маркетингу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
59_304-309.pdf145.22 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.