Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43717
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorАгєєва Галина Миколаївна-
dc.contributor.authorАгеева Галина Николаевна-
dc.contributor.authorAgieieva Galyna-
dc.date.accessioned2020-06-25T07:06:33Z-
dc.date.available2020-06-25T07:06:33Z-
dc.date.issued2020-05-25-
dc.identifier.citationАгєєва Г. М. "Аеропорт - місто": соціокультурний простір / Г. М. Агєєва // Урбаністичні студії: сучасний стан та перспективи: IV Всеукраїн. наук.-практ. конф., 25 вересня 2020. м.Дніпро: матеріали. - Дніпро: ДНУ, 2020. - С. (В редакції)uk_UA
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43717-
dc.description.abstractРеалізація сучасними аеропортами економічної концепції «аеропорт – місто» перетворює їх на нові за функціями результати урбанізації – аеротрополіси. На відміну від усталеної практики, коли аеропорти, як складові транспортних мереж, розміщувалися в структурі міста або передмістя, нові утворення виконують роль місто формувальних центрів. Інфраструктура аеропортів, проникаючи в інфраструктуру регіонального наземного, водного, підземного транспортів, бере участь у формуванні системи мультимодальних перевезень пасажирів, вантажів та ін. Зростають розміри зон впливу аеропорту на розвиток територій в радіусі до 5-30 км, здебільше вздовж розвинутих транспортних коридорів. Поширюється вага неавіаційних видів економічної діяльності, орієнтованих на авіаційні перевезення. Це супроводжується збільшенням кількості людей, які водночас перебувають або можуть перебувати на території впливу аеропорту (працівники, пасажири, відвідувачі, мешканці житлових зон та ін.). Їх кількість, за оцінками спеціалістів, може досягати показників чисельності населення малих та середніх населених пунктів (до 50-250 тис. осіб). Тому сучасні аеропорти – об’єкти не тільки економічного, але й соціально-культурного розвитку з особливими умовами, обмеженнями та запитами, які потребують відповідної організації та управлінняuk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherДніпровський національний університет імені Олеся Гончараuk_UA
dc.subjectаеропортuk_UA
dc.subjectаеротрополісuk_UA
dc.subjectекономічна концепція розвиткуuk_UA
dc.subjectанбандлінгuk_UA
dc.subjectсоціокультурний простірuk_UA
dc.subjectпсихогеографічні карти освоєння міських теріторійuk_UA
dc.title"Аеропорт - місто": соціокультурний простірuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dcterms.description1. Агеева Г. Н. Унитарный урбанизм аэропортов. Eurasian scientific congress. Abstracts of the 3rd International scientific and practical conference. Barca Academy Publishing. Barcelona, Spain. 2020. Pp. 205-211. 2. Агєєва Г. М. Аеродромно-диспетчерські вежі – медіадомінанти макросередовища аеропортів. Містобудування та територіальне планування. 2019. Вип.70. С. 27-43. URL: http://nbuv.gov.ua/UJRN/MTP_2019_70_7 3. Агєєва Г. М. Авіаційна складова урбанізованого ландшафту Києва. Архітектура історичного Києва. Феномен урбанізованих ландшафтів: IV Міжнар. наук.-практ. конф., 23-24 листопада 2018 р. К. :КНУБА, 2018. С. 4-5. URL: https://8fee7f85-332d-484a-ac84-9e5cf334598c.filesusr.com/ugd/33d6c6_eec0410eb1a74354863d71c4d571219f.pdf 4. Agieieva G., Nickolchuk В. Airports as art-space. AVIA-2019: XIV International Scientific Conference, April 23-25, 2019. Pp.21.13-21.17. URL: http://conference.nau.edu.ua/index.php/AVIA/AVIA2019/paper/view/5900/4729-
Appears in Collections:Тези конференцій кафедри архітектури та просторового планування

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Агєєва-тези-29-03-2020-1.pdfтези доповіді147.59 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.