Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43719
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛесик, Ганна Володимирівна-
dc.contributor.authorДуханіна, Наталія Мар’янівна-
dc.contributor.authorLesyk, Hanna-
dc.contributor.authorDukhanina, Nataliia-
dc.date.accessioned2020-06-25T07:12:48Z-
dc.date.available2020-06-25T07:12:48Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationHanna Lesyk, Nataliia Dukhanina. Professionally oriented foreign language teaching of future specialists // II Annual conference on current foreign languages teaching issues in higher education. – Kyiv, 2020. – Р. 97-98.uk_UA
dc.identifier.issn78112-
dc.identifier.urihttp://er.nau.edu.ua/handle/NAU/43719-
dc.description.abstractУ публікації окреслено питання навчання іноземної мови як мови навчання майбутньої спеціальності або вивчення окремих модулів іноземною мовою. Акцентовано, що володіння іноземними мовами, є однією зі складових академічної компетенції студентів немовних спеціальностей. Доведено, що для успішної реалізації навчання іноземної мови важливою є мотивація та практичні триетапні вправи.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherНаціональний технічний університет України “Київський політехнічний інститут імені Ігоря Сікорського”uk_UA
dc.subjectвикладання іноземної мовиuk_UA
dc.subjectвмінняuk_UA
dc.subjectмотиваціяuk_UA
dc.subjectпрофесійно орієнтовані текстиuk_UA
dc.subjectforeign language teachinguk_UA
dc.subjectskillsuk_UA
dc.subjectmotivationuk_UA
dc.subjectprofessionally oriented textsuk_UA
dc.titleНавчання іноземної мови з урахуванням майбутньої спеціальностіuk_UA
dc.title.alternativeProfessionally oriented foreign language teaching of future specialistsuk_UA
dc.typeThesisuk_UA
dc.subject.lbcC 91uk_UA
dc.subject.udc37.016:811(063)uk_UA
Appears in Collections:Матеріали конференцій кафедри філологічних та природничих дисциплін (інші)

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Лесик_тези4.PDF174.96 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.