Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44110
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorСмерічевський, Сергій Францович-
dc.contributor.authorSmerichevskyi, Serhii Frantsovych-
dc.contributor.authorКолесник, Максим Віталійович-
dc.contributor.authorKolesnyk, Maksym Vitaliiovych-
dc.date.accessioned2020-07-24T13:01:04Z-
dc.date.available2020-07-24T13:01:04Z-
dc.date.issued2019-05-16-
dc.identifier.citationSmerichevskyi S.F., Kolesnyk M.V. Evolutional aspects of ethical, responsible and innovative composition of social marketing // International Scientific-Practical Conference Global marketing: analysis and challenges of our time: Conference Proceedings, May 16-17th , 2019. Batumi, Georgia, 94-96 pages.uk_UA
dc.identifier.isbn978-99-41956-51-5-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44110-
dc.description.abstractManagement of the decision-making process by the consumer in the current market conditions is characterized by complexity, since it covers the application of advanced modern marketing mix methods not only in relation to the tasks of organizing a separate transaction for goods (services) exchange, but assumes interaction with all stakeholders in the market. As a result it ensures the market exchange stability, increases value got by the end consumer in terms of forming its true loyalty in the society, and therefore ensures the stability of enterprise market potential development.uk_UA
dc.language.isoenuk_UA
dc.publisherNational institute of economic researchuk_UA
dc.titleEvolutional aspects of ethical, responsible and innovative composition of social marketinguk_UA
dc.typeThesisuk_UA
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференцій, тези, статті кафедри маркетингу

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
НАУ - Грузия 2019.pdf276.44 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.