Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44166
Title: Навчально-методичний комплекс дисципліни "Цифрові платформи"
Other Titles: Educational and methodical complex of the discipline "Digital Platforms"
Учебно-методический комплекс дисциплины "Цифровые платформы"
Authors: Квашук, Дмитро Михайлович
Бойко, Юлія Петрівна
Kvashuk, Dmytro
Boyko, Julia
Квашук, Дмитрий Михайлович
Бойко, Юлия Петровна
Keywords: цифрові
платформи
інформатизація
кібернетика
економіка
аналіз
дані
digital
platforms
informatization
cybernetics
economy
analysis
data
цифровые
платформы
информация
кибернетика
экономика
анализ
данные
Issue Date: 30-Aug-2020
Abstract: Навчальний комплекс є теоретичною та практичною основою сукупності знань та вмінь, що формують профіль фахівця в сфері цифрової економіки. Метою викладання дисципліни є формування у студентів знань і практичних навичок з основ автоматизованого проектування цифрових платформ і впровадження їх у практичну діяльність.
The educational complex is a theoretical and practical basis of a set of knowledge and skills that form the profile of a specialist in the field of digital economy. The purpose of teaching the discipline is to form students' knowledge and practical skills on the basics of automated design of digital platforms and their implementation in practice.
Учебный комплекс является теоретической и практической основой совокупности знаний и умений, формирующие профиль специалиста в сфере цифровой экономики. Целью преподавания дисциплины является формирование у студентов знаний и практических навыков по основам автоматизированного проектирования цифровых платформ и внедрение их в практическую деятельность.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44166
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри бізнес-аналітики та цифрової економіки

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
РП_Цифрові платформи.docРобоча програма1.85 MBMicrosoft WordView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.