Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44639
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЗаслужена, Алла Андріївна-
dc.date.accessioned2020-10-28T20:08:19Z-
dc.date.available2020-10-28T20:08:19Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44639-
dc.description.abstractУ зв’язку з процесами глобалізації, мобільності, розвитку Інтернет-технологій відкрилися доступи до комунікації із мультикультурним світом, у якому співіснують різні мови в конкретних соціальних та освітніх контекстах. Актуальність започаткованого дослідження зумовлена новою концепцією мети освітнього процесу, ефективністю використання плюрилінгвального підходу при вивченні другої іноземної мови та вектором плюрилінгвальності освіти у вищих закладах освіти. Якщо раніше мета освіти полягала в ознайомленні студента з різноманіттям мов і культур та розвитку в нього шанобливого ставлення до представників інших культур, то зараз мета змістилася на встановлення діалогу між представниками різних культур.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherСоціальні комунікації інформаційного суспільства: теоретичні та прикладні аспекти: монографія / під заг. ред. А.Г. Гудманяна, С.М. Ягодзінського. – К.: Талком, 2020. – С. 130-141.uk_UA
dc.subjectміжкультурна комунікаціяuk_UA
dc.subjectІнтернет-технологіїuk_UA
dc.subjectполікультурний розвитокuk_UA
dc.subjectплюрилінгвальна дидактикаuk_UA
dc.titleМетапрагматичне усвідомлення – складова міжкультурної комунікації. соціальні комунікації в інноваційному освітньому просторі: теоретичні та прикладні аспектиuk_UA
dc.typeArticleuk_UA
Appears in Collections:Наукові роботи НПП, докторантів та аспірантів кафедри іноземних мов і перекладу

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
монографія.pdf253.63 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.