Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44705
Title: Навчально-методичний комплекс навчальної дисципліни "Маркетинг у соціальних мережах (SMM)"
Other Titles: Учебно-методический комплекс учебной дисциплинs "Маркетинг в социальных сетях (SMM)"
Educational and methodical complex of the discipline "Social media marketing (SMM)"
Authors: Маєвська, Марина Миколаївна
Keywords: соціальні мережі
стратегія
реклама
віральний маркетинг
блог
социальные сети
стратегия
реклама
бренд
виральный маркетинг
social networks
strategy
advertising
brand
viral marketing
blog
маркетинг у соціальних мережах
маркетинг в социальных сетях
social media marketing
Issue Date: Oct-2020
Abstract: Метою дисципліни є ознайомлення студентів з теоретичним знаннями та практичними навичками створення сучасних рекламних кампаній у соціальних мережах з метою забезпечення їх максимальної комунікативної ефективності та конкурентоспроможності. Студенти навчаться визначати потребу в рекламуванні товару, послуги чи ідеї; створювати SMM-стратегію залежно від завдань бізнесу; розробляти ідеї рекламного контенту; контролювати креативні процеси та аналізувати лідогенерацію, трафік і конверсію у SMM просуванні.
Целью дисциплины является ознакомление студентов с теоретическим знаниями и практическими навыками создания современных рекламных кампаний в социальных сетях с целью обеспечения их максимальной коммуникативной эффективности и конкурентоспособности. Студенты научатся определять потребность в рекламировании товара, услуги или идеи; создавать SMM-стратегию в зависимости от задач бизнеса; разрабатывать идеи рекламного контента; контролировать креативные процессы и анализировать лидогенерации, трафик и конверсию в SMM продвижении.
The aim of the discipline is to acquaint students with theoretical knowledge and practical skills of creating modern advertising campaigns on social networks in order to ensure their maximum communicative efficiency and competitiveness. Students will learn to determine the need to advertise a product, service or idea; create an SMM strategy depending on the business objectives; develop ideas for advertising content; monitor creative processes and analyze lidogeneration, traffic and conversion in SMM promotion.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44705
Appears in Collections:Навчально-методичні комплекси кафедри реклами і зв'язків з громадськістю

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
SMM НП.pdf12.94 MBAdobe PDFView/Open
SMM РНП.pdf13.29 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.