Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44976
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorКречетова, Діана Олександрівна-
dc.date.accessioned2021-01-05T12:15:06Z-
dc.date.available2021-01-05T12:15:06Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.citationКречетова Д.О. Сучасний стан та перспективи розвитку інформаційних агентств України. - Національний авіаційний університет. - Київ, 2020. - 80 с.uk_UA
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/44976-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. № 580 /од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ". Керівник проекту: канд. пед. наук Васьківська Олена Євгеніївнаuk_UA
dc.description.abstractІнформаційні агентства вважаються сьогодні одним з головних суб’єктів медіапроцесів, що значною мірою визначають контент, обсяг, тематичну спрямованість інформаційних потоків. Від інформагентств залежить, якою буде "новинна картина" дня в кожній країні та у світі загалом. Дослідники пророкують посилення значення цих структур і надалі, зростання їхньої кількості й потужності завдяки стрімкому розвиткові інформаційних технологій. Глобалізація інформаційно-комунікаційних процесів, зростання ролі інформагентств у сучасній інформаційній індустрії, збільшення їхньої частки в інформаційному обігу ставлять на порядок денний журналістської освіти потребу детального вивчення інформаційно-технологічного і творчого потенціалу агенційної журналістики. У сучасній політико-соціологічній літературі докладно висвітлюються питання формування громадської думки традиційними засобами масової інформації (телебаченням, пресою, радіо), але при цьому ще недостатньо розроблена проблематика спрямованого впливу інформаційних агентств на кінцеву аудиторію та, власне, визначення ІА в системі засобів масової інформації як самостійних і незалежних суб'єктів. Саме цим зумовлена актуальність обраної теми дослідження. Аналіз досліджень і публікацій, в яких започатковано розв’язання проблеми, засвідчує, що питання розвитку й діяльності інформаційних агентств України та світу вивчаються багатьма українськими і зарубіжними науковцями, особливо активно останніми роками.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectжурналістикаuk_UA
dc.subjectінформаційні агентстваuk_UA
dc.subjectмедіапростірuk_UA
dc.subjectекономічна інформаціяuk_UA
dc.subjectредакційна політикаuk_UA
dc.subjectрубрикаuk_UA
dc.titleСучасний стан та перспективи розвитку інформаційних агентств Україниuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри журналістики

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Кречетова Діана Олександрівна_дипломна робота.pdfканд. пед. наук Васьківська Олена Євгеніївна736.89 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.