Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45024
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorСинчук, Вероніка Володимирівна-
dc.date.accessioned2021-01-06T12:00:46Z-
dc.date.available2021-01-06T12:00:46Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45024-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: д. психол. н., професор Семиченко Валентина Анатоліївнаuk_UA
dc.description.abstractУ дипломній роботі розкрито поняття гейм адикції, зокрема її місце в структурі залежної поведінки, симптоми її прояву та механізми виникнення, серед яких: особистісні чинники, особливості віртуального простору гри, соціальна складова тощо. Охарактеризовано психологічну класифікацію ігор та підходи до дослідження ігрової мотивації учасників рольових онлайн ігор. Описано результати емпіричного дослідження ігрової мотивації як чинника розвитку гейм адикції. Розроблено та впроваджено психологічний тренінг зниження рівня прояву гейм адикції та перевірено його ефективність. Запропоновано практичні рекомендації психологам щодо роботи з гейм адиктами у вигляді моделі надання психологічної допомоги та профілактичного заходу у форматі бесіди. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали дослідження можуть бути використані викладачами ЗВО, соціальними працівниками, практичними психологами в роботі з гейм-адикцією молодді та осіб дорослого віку, а також в процесі психодіагностичної, просвітницької, профілактичної роботи і при наданні психологічної допомоги.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectгейм адикціяuk_UA
dc.subjectігрова мотиваціяuk_UA
dc.subjectзалежністьuk_UA
dc.subjectбагатокористувацька рольова онлайн граuk_UA
dc.subjectгеймерuk_UA
dc.subjectаватар опосередковане середовищеuk_UA
dc.titleІгрова мотивація як чинник розвитку гейм адикціїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_2020_053М_Синчук В.В..pdfдипломна робота1.06 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.