Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45042
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorШпичак, Людмила Петрівна-
dc.date.accessioned2021-01-11T10:23:11Z-
dc.date.available2021-01-11T10:23:11Z-
dc.date.issued2020-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45042-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: к. пед. н., доцент Хоменко-Семенова Леся Олексіївнаuk_UA
dc.description.abstractУ дипломній роботі розкрито сутність поняття комунікативний бар’єр, розглянуто різні підходи до класифікації комунікативних бар’єрів, виділено основні компоненти, що спричиняють виникнення комунікативних бар’єрів психологічного характеру (низький рівень самооцінки, низький рівень емпатії, високий рівень тривожності, високий рівень агресивності, високий рівень ригідності, високий рівень емоційних труднощів). Описано психологічні особливості комунікативних бар’єрів у спілкуванні підлітків, що пов’язані насам перед з емоційною нестабільністю, невпевненістю в собі та страхом відторгння і неприйняття. Проаналізовано переваги арт-терапії як найбільш екологічного та ресурсного методу, що може використовуватись в психокорекційній програмі для подолання комунікативних бар’єрів підлітків. Також було розроблено та впроваджено психокорекційну програму, здійснено перевірку її ефективності та надано рекомендації шкільному психологу та підліткам щодо розвитку комунікативної компетентності. Практичне значення роботи полягає в тому, що матеріали даного дослідження можуть бути використані в діяльності практичних психологів, психологів закладів освіти, педагогів в корекційно-розвивальній, консультативній та освітній діяльності, а також для розробки різних тренінгових програм.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectкомунікативний бар’єрuk_UA
dc.subjectемоційні труднощіuk_UA
dc.subjectемпатіяuk_UA
dc.subjectсамооцінкаuk_UA
dc.subjectтривожністьuk_UA
dc.subjectфрустраціяuk_UA
dc.subjectагресивністьuk_UA
dc.subjectригідністьuk_UA
dc.subjectарт-терапіяuk_UA
dc.titleПодолання комунікативних бар’єрів підлітків засобами арт-терапіїuk_UA
dc.typeLearning Objectuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_2020_053Мз_ШпичакЛП.pdf762.21 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.