Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45064
Title: Вплив дистанційної форми навчання на навчальну активність дітей молодшого шкільного віку
Authors: Капля, Ганна Олександрівна
Keywords: дипломна робота
молодший шкільний вік
навчально-пізнавальна діяльність
молодші школярі
пізнавальна активність
дистанційне навчання
Issue Date: 2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Метою дослідження є теоретичне обґрунтування та експериментальне дослідження впливу дистанційної форми навчання на навчальну активність дітей молодшого шкільного віку та розробка програми розвитку пізнавальної активності для молодших школярів. Практичне та наукове значення одержаних результатів визначається забезпеченням методичного інструментарію виявлення психологічних рівнів розвитку пізнавальної активності; розробкою та впровадженням програми розвитку пізнавальної активності молодших школярів за умови дистанційної форми навчання. Результати дослідження можуть бути використані у практиці дистанційного навчання молодших школярів, викладачами ВНЗ в процесі викладання курсів з психології, під час організації та проходження фахової ознайомлювальної та психолого-педагогічної практики студентами.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в Репозитарії НАУ". Кваліфікаційна робота випускника освітнього ступеня «Магістр», галузь знань: 05 Соціальні та поведінкові науки, спеціальність 053 «Психологія», освітньо-професійна програма «Практична психологія». Керівник проекту: д. психол. н., професор Дробот Ольга Вячеславівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45064
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФЛСК_2020_053Мз_Капля Г.О..pdfдипломна робота957.84 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.