Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45122
Title: Когнітивні уявлення про професію психолога у студентів-першокурсників бакалаврату спеціальності «Психологія»
Other Titles: Cognitive ideas about the profession of a psychologist in first-year students of the bachelor's division of the specialty "Psychology"
Authors: Литвинчук, Наталя Борисівна
Lytvynchuk, Natalia
Keywords: студенти-психологи
професія психолога
метод асоціативного експерименту
стереотипи сприймання професії "психолог"
students of psychology
profession of psychologist
method of associative experiment
stereotypes of perception of the profession "psychologist"
Issue Date: 2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Citation: Литвинчук Н.Б. Когнітивні уявлення про професію психолога у студентів-першокурсників бакалаврату спеціальності «Психологія» / Н.Б. Литвинчук // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2020. – С. 62 – 65
Abstract: У роботі проаналізовані когнітивні уявлення про професійну діяльність психолога у студентів-першокурсників, які обрали спеціальність «Психологія», виявлені особливості сприймання ними цієї професії. В роботі представлені результати дослідження уявлень щодо образу професії психолога у студентів за допомогою методу асоціативного експерименту.
The paper analyzes the cognitive ideas about the professional activity of a psychologist in first-year students who have chosen the specialty "Psychology", revealed the peculiarities of their perception of this profession. The paper presents the results of a study of ideas about the image of the profession of psychologist in students using the method of associative experiment.
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45122
ISBN: 978-617-7832-67-5
Appears in Collections:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
Литвинчук_тези.pdfтези496.3 kBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.