Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45157
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorНедза, Анатолій Володимирович-
dc.date.accessioned2021-01-12T13:58:47Z-
dc.date.available2021-01-12T13:58:47Z-
dc.date.issued2021-01-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45157-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од, "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозитарії НАУ" Керівник проекту: :профессор Мелешко Микола Андрійовичuk_UA
dc.description.abstractМузейна сфера є однією з найбільш важливих областей соціокультурного життя сучасного суспільства, яка переживає серйозні трансформації. Поряд з виконавським мистецтвом, галерейним бізнесом, модою, ремеслами, видавничою справою та іншими традиційними культурними інститутами, музеї стали інтелектуальною складовою творчих індустрій. Творчі індустрії є інноваційним сектором постіндустріальної економіки, в основі якої лежить нова концепція соціального і економічного розвитку, яка розглядає культурні ресурси та творчість найважливішим сировинним ресурсом і найціннішим економічним продуктом [1].uk_UA
dc.description.abstractThe museum sphere is one of the most important areas of socio-cultural life of modern society, which is undergoing major transformations. Along with the performing arts, gallery business, fashion, crafts, publishing and other traditional cultural institutions, museums have become an intellectual component of the creative industries. Creative industries are an innovative sector of the post-industrial economy, which is based on a new concept of social and economic development, which considers cultural resources and creativity as the most important raw material and the most valuable economic product [1].uk_UA
dc.description.abstractМузейная сфера является одной из наиболее важных областей социокультурной жизни современного общества, переживает серьезные трансформации. Наряду с исполнительским искусством, галерейным бизнесом, модой, ремеслами, издательским делом и другими традиционными культурными институтами, музеи стали интеллектуальной составляющей творческих индустрий. Творческие индустрии является инновационным сектором постиндустриальной экономики, в основе которой лежит новая концепция социального и экономического развития, рассматривает культурные ресурсы и творчество важнейшим сырьевым ресурсом и самым ценным экономическим продуктом [1].uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectмультимедійні засобиuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectmultimedia toolsuk_UA
dc.subjectмультимедийные средстваuk_UA
dc.subjectgraduate workuk_UA
dc.subjectдипломная работаuk_UA
dc.titleМетоди забезпечення мультимедійними засобами комунікативної функції діяльності музейних структурuk_UA
dc.title.alternativeMethods of providing multimedia means of communicative function of museum structuresuk_UA
dc.title.alternativeМетоды обеспечения мультимедийными средствами коммуникативной функции деятельности музейных структурuk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп'ютерних мультимедійних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФМВ_2020_186_Недза А.В.pdfДипломна робота3.61 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.