Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45173
Назва: Усвідомлення студентами наукового внеску представників глибинної психології на засадах рефлексивного підходу
Інші назви: Students awareness of the scientific contribution of representatives of deep psychology on the basis of a reflective approach
Автори: Семиченко, Валентина Анатоліївна
Semuchenko, Valentyna
Ключові слова: основи глибинної психології
рефлексивний підхід
освітні парадигми
біографічний метод
basics of deep psychology
reflexive approach
educational paradigms
biographical method
Дата публікації: 2020
Видавництво: Національний авіаційний університет
Бібліографічний опис: Семиченко В.А. Усвідомлення студентами наукового внеску представників глибинної психології на засадах рефлексивного підходу / В.А. Семиченко // Психологія свідомості: теорія і практика наукових досліджень. – Київ, 2020. – С. 178 – 182
Короткий огляд (реферат): Розглядаються особливості викладання курсу «Методичні та теоретичні основи глибинної психології, аналізується доцільність організації навчального матеріалу і роботи студентів на засадах біографічного підходу, доводиться ефективність включення в навчальний процес процедур усвідомлення студентами залежності ідей, що висувалися провідними вченими галузі глибинної психології, від їх життєвого шляху.
Peculiarities of teaching the course "Methodological and theoretical foundations of deep psychology" are analyzed, the expediency of organizing educational material and students' work on the basis of biographical approach is analyzed, the effectiveness of including in the educational process.
URI (Уніфікований ідентифікатор ресурсу): https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45173
ISBN: 978-617-7832-67-5
Розташовується у зібраннях:Матеріали конференції кафедри педагогіки та психології професійної освіти

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
Семиченко_тези.pdfтези293.36 kBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.