Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45185
Full metadata record
DC FieldValueLanguage
dc.contributor.authorЛінник, Олександр Сергійович-
dc.date.accessioned2021-01-13T10:58:00Z-
dc.date.available2021-01-13T10:58:00Z-
dc.date.issued2020-12-24-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45185-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.т.н., доцент Холявкiна Тетяна Володимирiвнаuk_UA
dc.description.abstractБезпілотні літальні апарати (БПЛА) стають все більш корисними та цінними для завдань та місій, в яких участь людини є неможливою, оскільки це є небезпечним або достатньо складним. Серед цих транспортних засобів військові безпілотні літальні апарати стають дедалі популярнішим об'єктом для вивчення БПЛА з багатьох точок зору, таких як розвідка, реле зв'язку, бойові завдання тощо. Оптимізація траєкторії руху БПЛА, що стосується розвитку часу траєкторії польоту, є дуже важливою частиною системи автономного управління БПЛА. У більшості випадків планування траєкторії та планування шляху дуже схожі. Їх можна назвати оптимізацією траєкторії. Але в реальному сенсі справи ці дві речі насправді відрізняються. Планування траєкторії - це процес, при якому безпілотний літальний апарат знаходить тривимірний (3D) космічний шлях від вихідної точки до пункту призначення. 3D космічний шлях - це статичний геометричний шлях. Він не включає поняття часу. Однак результатами процесу планування траєкторії є шляхи польоту, що змінюються в часі. Результати включають стан польоту транспортних засобів. Як правило, модель та алгоритм рішення проблеми планування траєкторії складніші, ніж алгоритми задачі планування траєкторії. Однак багато ідей з алгоритмів планування шляху можуть допомогти вирішити проблему планування безпілотного літального апарату. Для багатьох простих сценаріїв простіші алгоритми планування траєкторії можуть швидко та ефективно запропонувати деякі схематичні та плавні результати польоту для автоматичної системи управління безпілотного літального апарата. Обидва вони дуже важливі для автономної системи безпілотного літального апарата. Проблема планування та оптимізації траєкторії безпілотного літального апарата широко виникає у багатьох умовах, що включають спостереження, пошук, рятувальні місії, географічні дослідження, військові та охоронні програми. Завданням даної роботи є вирішення проблеми оптимізації спільної траєкторії руху безпілотного літального апарата MQ-9 Reaper. Головне - знайти більш ефективні, більш реалістичні та неоптимальні траєкторії для безпілотних літальних апаратів, не роблячи занадто багато спрощуючих припущень щодо траєкторій. Але на цьому шляху виникає багато проблем. Перша проблема полягає у відсутності розумних систематичних досліджень загальних систем вирішення проблем. Інша проблема полягає в тому, що для спрощення проблеми існує занадто багато припущень щодо спрощення моделей літаків. Зіткнувшись із цими проблемами, для вирішення цієї задачі оптимізації траєкторії висувається ієрархічна стратегія оптимізації, заснована на офлайн-процесі планування шляху та процесі онлайн-планування траєкторії. Ця ієрархічна стратегія оптимізації може покращити ефективність рішення, підвищити фактичність результату та забезпечити результати в реальному часі. Метод ієрархічної оптимізації включає процес планування шляху та процес планування траєкторії. Для того, щоб зробити процес планування траєкторії більш ефективним та більш реальним, вводиться процес автономного планування шляху для завершення окремих попередніх робіт з планування точок траєкторії. Динамічні та кінематичні обмеження безпілотного літального апарату в цьому процесі просто включають обмеження швидкості та нормальне обмеження перевантаження. Результати моделювання покажуть, що алгоритм стратегії ієрархічної оптимізації ефективний для проблеми оптимізації траєкторії безпілотного літального апарату. Достовiрнiсть та обгрунтованiсть результатiв, отриманих в дипломної роботи, забезпечується вiдповiднiстю розроблених моделей та алгоритмiв відомим теоретичним результатам i реальним процесам польоту ПС.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectзлітuk_UA
dc.subjectпосадкаuk_UA
dc.subjectтраєкторіяuk_UA
dc.subjectглісадаuk_UA
dc.subjectтангажuk_UA
dc.subjectкренuk_UA
dc.subjectрисканняuk_UA
dc.subjectпідіймальна силаuk_UA
dc.subjectсила тертяuk_UA
dc.subjectлобовий опірuk_UA
dc.subjectкоефіцієнт підіймальної силиuk_UA
dc.subjectкут нахилу глісадиuk_UA
dc.subjectмеханізація крилаuk_UA
dc.subjectпідкрилкиuk_UA
dc.subjectзакрилкиuk_UA
dc.subjectелерониuk_UA
dc.subjectкермо висотиuk_UA
dc.titleПобудова траєкторії польоту зліт/посадка на платформі UNITYuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ННІОТ_2020_122_Лінник_ОС.pdfДипломна робота магістра3.21 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.