Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45191
Повний запис метаданих
Поле DCЗначенняМова
dc.contributor.authorПриймак, Роман Сергійович-
dc.date.accessioned2021-01-13T11:53:11Z-
dc.date.available2021-01-13T11:53:11Z-
dc.date.issued2020-12-24-
dc.identifier.urihttps://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45191-
dc.descriptionРобота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.т.н., доцент Малежик Олександр Івановичuk_UA
dc.description.abstractМобільні технології стали частиною нашого життя, з кожним роком збільшується обсяг програмних продуктів, що використовуються. Неможливо уявити, що в найближчому майбутньому може змінитися ця ситуація, і можна сміливо стверджувати, що спеціалісти в цій сфері будуть необхідні, як мінімум наступне десятиліття. Для того щоб програмний продукт міг приносити доходи, важливо, щоб він міг підтримувати велику кількість телефонів та інших гаджетів. При цьому важливо врахувати той нюанс, що технічні можливості різних апаратів значно відрізняються один від одного. В більшості випадків ігровий додаток розроблюють для одного типу пристроїв а потім модифікують під інші. Для перенесення між платформами змінюється розширення екрану, положення та коди клавіш, підключаються нові бібліотеки, які підтримує той пристрій. Якщо програмний продукт переноситься на більш слабкий або сильний пристрій змінюється його функціонал в ту чи іншу сторону, додають або прибираються певні графічні ефекти, які можуть впливати на параметри продуктивності пристроїв. У багатьох навчальних програмах в основі лежить ігрова складова. У таких програмах, ігри представлені в структурованій текстовій інформації, або у вигляді повноцінних додатків.uk_UA
dc.language.isoukuk_UA
dc.publisherНаціональний авіаційний університетuk_UA
dc.subjectдипломна роботаuk_UA
dc.subjectUnity3Duk_UA
dc.subjectandroiduk_UA
dc.subjectgodotuk_UA
dc.subjectunrealengineuk_UA
dc.subjectblenderuk_UA
dc.subjectінтерактивний графічний об’єктuk_UA
dc.titleТехнологія розробки ігрового додатку в середовищі Unity 3D з використанням піксельної графікиuk_UA
dc.typeOtheruk_UA
Розташовується у зібраннях:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Файли цього матеріалу:
Файл Опис РозмірФормат 
ФККПІ_2020_122_Приймак_РС.pdfДипломна робота магістра2.26 MBAdobe PDFПереглянути/Відкрити


Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.