Будь ласка, використовуйте цей ідентифікатор, щоб цитувати або посилатися на цей матеріал:
https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45191
Повний запис метаданих
Поле DC | Значення | Мова |
---|---|---|
dc.contributor.author | Приймак, Роман Сергійович | - |
dc.date.accessioned | 2021-01-13T11:53:11Z | - |
dc.date.available | 2021-01-13T11:53:11Z | - |
dc.date.issued | 2020-12-24 | - |
dc.identifier.uri | https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45191 | - |
dc.description | Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.т.н., доцент Малежик Олександр Іванович | uk_UA |
dc.description.abstract | Мобільні технології стали частиною нашого життя, з кожним роком збільшується обсяг програмних продуктів, що використовуються. Неможливо уявити, що в найближчому майбутньому може змінитися ця ситуація, і можна сміливо стверджувати, що спеціалісти в цій сфері будуть необхідні, як мінімум наступне десятиліття. Для того щоб програмний продукт міг приносити доходи, важливо, щоб він міг підтримувати велику кількість телефонів та інших гаджетів. При цьому важливо врахувати той нюанс, що технічні можливості різних апаратів значно відрізняються один від одного. В більшості випадків ігровий додаток розроблюють для одного типу пристроїв а потім модифікують під інші. Для перенесення між платформами змінюється розширення екрану, положення та коди клавіш, підключаються нові бібліотеки, які підтримує той пристрій. Якщо програмний продукт переноситься на більш слабкий або сильний пристрій змінюється його функціонал в ту чи іншу сторону, додають або прибираються певні графічні ефекти, які можуть впливати на параметри продуктивності пристроїв. У багатьох навчальних програмах в основі лежить ігрова складова. У таких програмах, ігри представлені в структурованій текстовій інформації, або у вигляді повноцінних додатків. | uk_UA |
dc.language.iso | uk | uk_UA |
dc.publisher | Національний авіаційний університет | uk_UA |
dc.subject | дипломна робота | uk_UA |
dc.subject | Unity3D | uk_UA |
dc.subject | android | uk_UA |
dc.subject | godot | uk_UA |
dc.subject | unrealengine | uk_UA |
dc.subject | blender | uk_UA |
dc.subject | інтерактивний графічний об’єкт | uk_UA |
dc.title | Технологія розробки ігрового додатку в середовищі Unity 3D з використанням піксельної графіки | uk_UA |
dc.type | Other | uk_UA |
Розташовується у зібраннях: | Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій |
Файли цього матеріалу:
Файл | Опис | Розмір | Формат | |
---|---|---|---|---|
ФККПІ_2020_122_Приймак_РС.pdf | Дипломна робота магістра | 2.26 MB | Adobe PDF | Переглянути/Відкрити |
Усі матеріали в архіві електронних ресурсів захищені авторським правом, всі права збережені.