Please use this identifier to cite or link to this item: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45198
Title: Екосистема Web-сайту для підприємства пасажирських перевезень
Authors: Федорчук, Дмитро Ігорович
Keywords: дипломна робота
landing page
цільова сторінка
односторінковий сайт
cучасні технології створення сайтів
екосистема
веб-сайти
Issue Date: 24-Dec-2020
Publisher: Національний авіаційний університет
Abstract: Близько 71% малих підприємств мають веб-сайти, і майже всі великі підприємства мають систему автоматизації стратегій взаємодії з клієнтами та партнерами. Присутність в Інтернеті може принести значну користь бізнесу. Розглянемо деякі з основних переваг веб-сайту: Ви можете ефективно спілкуватися зі своїми клієнтами. Ваш веб-сайт може бути універсальним рішенням для клієнтів і потенційних клієнтів, які можуть знайти те, що їм потрібно. У вас більше довіри. Бізнес, який не має професійного веб-сайту, як правило, не сприймається клієнтами дуже серйозно. Ви можете залучати клієнтів 24/7. Наявність веб-сайту означає, що ваші клієнти можуть знайти вас в будь-який час і в будь-якому місці. Веб-сайт – це маркетинговий інструмент, який працює сам по собі. Вам не потрібно сидіти за комп'ютером, щоб допомогти людям знайти ваш сайт. Як тільки веб-сайт буде запущений, він виконає свою роботу. Сторінки сайтів - це набір текстових файлів, розмічених мовою HTML. Ці файли, будучи завантаженими відвідувачем на його комп'ютер, розуміються і обробляються браузером і виводяться на засіб відображення користувача (монітор, екран КПК, принтер або синтезатор мови). Мова HTML дозволяє форматувати текст, розрізняти в ньому функціональні елементи, створювати гіпертекстові посилання (гіперпосилання) і вставляти в сторінку зображення, звукозаписи і інші мультимедійні елементи. Відображення сторінки можна змінити додаванням стилів на мові CSS, що дозволяє централізувати в певному файлі всі елементи форматування (розмір і колір заголовних букв 2-го рівня, розмір і вид блоку вставки і інше) або сценаріїв на мові JavaScript, за допомогою якого є можливість переглядати сторінки з подіями або діями. Сторінки сайтів можуть бути простим статичним набором файлів або створюватися спеціальною комп'ютерною програмою на сервері. Вони можуть бути або зроблені на замовлення для окремого сайту, або бути готовим продуктом, розрахованим на певний клас сайтів. Деякі з них можуть забезпечити власнику сайту можливість гнучкої настройки структуризації і виведення інформації на веб-сайті. Такі керуючі програми називаються системами управління змістом (CMS). Сайти можуть містити підрозділи, орієнтовані цілком на ту чи іншу аудиторію. У цьому випадку такі розділи називають версіями сайту. Аудиторія може відрізнятися по виду використовуваного обладнання, по використовуваному мови аудиторії. Наприклад, відомі так звані мобільні версії сайту, призначені для роботи з ними з використанням смартфона. Сайти можуть мати мовні версії (російськомовна, англомовна і інші). Більшість людей будуть сканувати Інтернет в пошуках товару або послуги перед покупкою, щоб спочатку перевірити надійність. Коли ви надаєте відмінну послугу, позитивний словесний обмін думками про ваш бізнес, ймовірно, буде поширюватися. Таким чином, з'являється більше повторних і нових замовлень. Люди зазвичай довіряють бізнесу після того, як з ним попрацювали. Використовуючи свій сайт, можна постійно обслуговувати споживачів в Інтернеті і підвищувати свій авторитет як підприємця. Ефективність сайту залежить від правильного підходу до аналізу бізнесу, підборі виду сайту та визначенні цільової аудиторії. Також створюючи веб-сайт, потрібно чітко розуміти свою головну мету. Не слід забувати і про його зовнішній вигляд. Чому веб-сайт повинен добре виглядати? Чому це має виглядати професійно? Тому що, як вивіска над магазином в торговому центрі, веб-сайт відображає і бізнес. Потрібно зробити так, щоб сайт виглядав на вищому рівні. Існує безліч сайтів, які є значущими ресурсами. На цих ресурсах можуть розташовуватися персональні дані користувачів (наприклад, особисте листування, адреси, телефони) або фінансова інформація (наприклад, банківські сайти). Злом таких ресурсів може спричинити як прямі грошові збитки (наприклад, зловмисник може перерахувати гроші з чужого рахунку на свій власний), так і непрямі, пов'язані з поширенням конфіденційної інформації або просто зловмисник може зіпсувати вміст сайту. Для багатьох сайтів важливо забезпечити певний рівень безпеки. Необхідний рівень безпеки багато в чому залежить від церкви, розміщеної на сайті інформації. Отже, виходячи з цього, можна сказати, що сайт – це необхідність для підприємства в сучасному світі. Саме з цієї причини я вирішив зробити веб-додаток в екосистемі для нового підприємства пасажирських перевезень.
Description: Робота публікується згідно наказу ректора від 29.12.2020 р. №580/од "Про розміщення кваліфікаційних робіт вищої освіти в репозиторії НАУ". Керівник проекту: к.т.н., дoцент Хoлявкіна Тетяна Вoлoдимирівна
URI: https://er.nau.edu.ua/handle/NAU/45198
Appears in Collections:Кваліфікаційні роботи здобувачів вищої освіти кафедри комп’ютерних інформаційних технологій

Files in This Item:
File Description SizeFormat 
ФККПІ_2020_122_Федорчук_ДІ.pdfДипломна робота магістра2.17 MBAdobe PDFView/Open


Items in DSpace are protected by copyright, with all rights reserved, unless otherwise indicated.